Pertemuan yang bermasalah

27 4 3
                                    

Yura pov

Dengan keadaan yang terpaksa, aku ringankan jugak langkah kaki aku ke pintu cafe.Kalau dari tadi membebel,bila nak balik.Baik aku cepat² hantar air ni kat sana.

Lega aku bila nampak tulisan kat papan yang terpampang depan bangunan tu.Ternganga aku bila masuk dalam bangunan ni.Bagaikan berada di sebuah istana yang selalu aku tengok dalam cerita kartun Barbie's tu😅.Tak sangka pulak,dekat real world pon ada.Tiba² aku rasa macam nk pergi tandas lah pulak.Aku pon tinggal lah air cofee tu dekat kerusi tepi² dinding tu.Dah tak tahan sangat ni,nk buat apa lagi.Aku pon start buat marathon,dah tak tengok dah orang kiri kanan aku,tiba² aku rasa aku menghempap something.Nak kata ringan tak,nak kata berat pon tak jugak.Aku hilang kawalan lalu terjatuh ke lantai dengan mata yg terpejam.Manalah tahu,kot² aku ditakdirkan mati terjatuh dari bangunan tinggi ke sbb tu aku tutup mata.Dah ready nk mati hahaha.Tapi yang peliknya,asal aku rasa macam ada benda lembab kat bibir aku ? Takkan aku jatuh kat lantai yg baru orang mop?! ishh gelinya !!!

Jinyoung pov

Aku baru je habis shooting untuk first solo album aku,faham² jelah penat.Ambik sampai 100 gambar manalah aku tak penat.Sekejap post macam ni,sekejap lagi kena post macam tu.Haihh penat sungguh! Nasib aku tak pengsan kt shooting room tadi.Aku menunduk ke bawah memandang lantai,aku gagahkan jugak untuk pergi tandas sebelum sambung practice dance sekejap lagi.Tiba² aku rasa macam kena langgar dengan seseorang .Belum sempat aku nak angkat kepala,dengan aku² sekali yg hilang kawalan.Dan kenapa aku rasa bibir aku basah tiba²?? Wahai author jangan cakap yg aku tgh bagi first kiss aku kt orang yang aku tak kenal kottt ??!!

To Be Continued~

BAEYU COUPLEWhere stories live. Discover now