Yura pov
Aku bukak je mata,nak tengok apa benda yang lembab semacam kat bibir aku dan BANG!! AKU TERKISS BUDAK LELAKI!! Muka budak tu dah pucat lesi dah jadinya.Aduhh,apa yang aku buat ni?! Itulah main lari lagi tak tengok orang kiri kanan, kan dah susah sendiri! Apa aku nak buat ni,alamakk💆😥. Dahlah itu first kiss aku!!
"apa yang kau buat ni?!" tengkingnya
Lemekk Yura.Apa yang kau nak jawab ni?Atau pon kau lari je dari budak ni? Nanti kalau layan lebih² kang, tak pasal² kena belasah free dengan dia tapi still kau kena mintak maaf sebab kau jugak yang langgar dia tadi.Lepas tu kau larilahh jauh² daripada dia.
"OKAYY SET!!" jeritku tanpa sedar
"Apa yang set😓?? Aku tanya kau, kenapa langgar aku tadiiii?!!!" tengkingnya lagi"Uihh garangnya mamat ni..Dari tadi duk tengking² aku.Habislah kau wahai Yura" bisikku perlahan
"Kau cakap apa? Aku tak dengarlah!" balasnya
"Hahh! Takde pape.Saya nak mintak maaf atas kejadian yang berlaku tadi.Saya tak sengaja terlanggar awak.Saya tadi dah tak tahan sangat dah nak masuk tandas lagipon saya tak tahu tandas kat mana.Saya mintak maaf sangat²" katakuOkayy tunggu apa lagi, kita larilahhhhh !!!! 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 💃💃💃💃💃💃
Habis aku mintak maaf je, aku terus lari keluar dripada bangunan tu..dah rupa macam orang kena kejar anjing yang dah tak ingat dunia😅..Arghhh lantaklah apa nak jadi dengan dia pon!! Dia nak maafkan atau tidak, itu masalah dia bukan masalah aku.Lega hatiku bila dapat keluar dari bangunan yang mengerikan tu.
"Fuhhh lega aii!" katakuAku pon terus gerak untuk pulang ke rumah.Dah lambat sangat dah ni.Ibu mesti risau kat aku sekarang ni.Sabar Ibu!!! I'm coming home (tiba² lirik lagu bigbang-loser masuk😂 pengakhiran part rap gd yg first sekali) ehh dahh² back to story..
Aku pon menghidupkan enjin motor dan berlalu pergi dari situ..
Tbc💞
Ehhh kejapp²!! Kalau siapa yang baca ff ni betul², confirm korang mesti akan tahu part mana yang saya cakap ni..
Kalau korang perasan, Yura pergi ke bangunan YMC Ent tu bersebab..dan korang perasan tak, yang sebenarnya dia tak settle lagi keje dia then dia terus lari lepas terkiss baejin ?? Ommo, what will happen to her? Her boss must be really angry right?!! Poor Yura😢 so korang kena doa² lah yang boss dia tu baikk !! That's all🤗 Nantikan bab yang seterusnya !!!💞~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Much thanks to my readers🎊🎉🎇🎈!!! Its have been a lot reader this recently..and i cannot believe it, that this fanfic have been on ranking for kpop fanfic!! Even its 🏅🌻546 but still, you guys make my dayy better!!! Thanks a lot😘..i promise to make a better story to you guys in future✨💕
YOU ARE READING
BAEYU COUPLE
FanfictieSINOPSIS Yura baru sahaja pindah ke bandar Seoul dari bandar Gwangju dan dia bekerja di sebuah cafe.. Sejak dia berpindah untuk bekerja di cafe dalam bangunan SWING ENT , pelbagai konflik yang telah dia lalui .. Konflik cinta , konflik persahabatan...