Το κουδούνι χτύπησε για προσευχή και αφού την κάναμε πήγαμε όλα τα παιδιά στις τάξης που είμασταν, το προαύλιο άδειασε και υπήρχαν μόνο τα παιδιά που είχαν 1η ώρα γυμναστική!
Η 1η ώρα των αρχαίων πέρασε βαρετά.Δεν μπορώ να καταλάβω που μας χρησιμεύουν.
Η καθηγήτρια μου μας είπε στην τάξη ότι μας βοηθάει να πλουτίσουμε το λεξιλόγιο μας και άλλες τέτοιες μαλακίες.
Ναι σιγά μη μας φτιάχνει και καφέ, που και αντικειμενικά να το δεις, δεν γίνετε!
Η 2η ώρα έχουμε με τον θρησκευτικό, δλδ(δηλαδή) θρησκευτικά.
Αφού πέρασε και αυτή ώρα που ήμουν γεμάτη σκέψεις και αρνητικά συναισθήματα γι αυτόν τον άνθρωπο που θέλει να ονομάζετε και χριστιανός(ο θρησκευτικός δλδ) φύγαμε όλα τα παιδιά για διάλλειμα.
Πήγα στο κυλικείο να αγοράσω μια ζεστή, καυτηηηη, σοκολάτα!
Ω ναιιι....
....
Όσο έπινα τη σοκολάτα μου, τα παιδιά κανόνισαν για καφέ μετά το σχολείο, Ε και εγώ απλά ήμουν στο κόσμο μου.
Κάποια στιγμή κάποιος με σκουνταει στο ώμο, γυρνάω και βλέπω ένα κορίτσι της 2ας λυκείου.
Ελένη:Γεια με λένε Ελένη και σημειώνω ποιοι θέλουν να τραγουδήσουν και τι ακριβώς, για την Παρασκευή, στην χοροεσπερίδα.Εσυ θα ήθελες?
Τα παιδιά μου έλεγαν να δεχτώ και να τραγουδήσω το me voy.
Φυσικά και δέχτηκα, είναι ένα πολύ όμορφο τραγούδι.
Οπότε πρέπει να αρχίσω τις πρόβες.
Τελευταία ώρα είχαμε κείμενα.
Είπα και γω τις ασκήσεις που είχαμε και μόλις χτύπησε το κουδούνι, σημάδι πως σχολασαμε, μάζεψα τα πράγματα μου και έφυγα προς το σπίτι μου.
Μόλις τελείωσα τα μαθήματα που πήγα και ήπια ένα ποτήρι νερό και ξανά πήγα στο δωμάτιο μου.
Σύνδεσα το ηχείο μου με το μικρόφωνο και άρχισα το τραγούδι.(Βάλτε τώρα το me voy της Lali Espòsito)
Όσο τραγουδούσα ένιωθα τους παλμούς της καρδιάς μου να πηγαίνουν όλο και πιο γρήγορα.
Ένιωθα ένα μαγικό συναίσθημα να με κατακλύζει και να μην λέει να βγει από μέσα μου.
Λες και το είχα κλειδωσει εκεί!
Κουνούσα τα χέρια μου και τα χείλη μου όσο τραγουδούσα, και μόλις τελείωσα πήγα έκανα ένα μπάνιο και ξάπλωσα παίζοντας με το κινητό μου.
YOU ARE READING
Only with you...
HumorLuna:Είναι ειλικρινής και ευαίσθητη, εγωίστρια, απεχθάνεται τα ψέματα και μισεί τα ανώριμα άτομα.Είναι άτομο που είναι απόμακρο και δεν εμπιστεύεται εύκολα και γιατί αυτό έχει προδωθεί παλιότερα.Σήμερα είναι 17 χρονών και πάει 3η λυκείου.Το πάθος τη...