Κεφάλαιο 5°

41 4 0
                                    

Ο Θεός μαζί σας σε αυτό το κεφάλαιο...!
________________________________

Κοιμόμασταν για λίγα δεύτερα και αμέσως γύρισα το κεφάλι μου προς τα παιδιά.

"Με συγχωρείτε για λίγο" τους είπα

"Συγχωρεμένη!!!" Μου απάντησαν όλοι και συνέχισαν να μιλάνε.

Με γρήγορα βήματα κατευθύνθηκα προς τον Aaron αλλά ένα χέρι με σταμάτησε...

Ποίος μαλακας τόλμ...

"ΘΑΝΆΣΗΗΗΗΗΗ!!!!" ΦΏΝΑΞΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ

"ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΨΑΧΝΩ?" μου είπε και γέλασα

"Μα καλά πότε ήρθες από Κύπρο?"

"Πριν τρεις μέρες απλώς ήθελα να σου κάνω έκπληξη!"

"ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΤΥΧΗΜΈΝΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΩ" του είπα δυνατά και τον αγκάλιασα

"ΧΑΧΑ να σου πω μωρή, έχασα κάτι?"

"Τι εννοείς?" Απάντησα αλλά όντως δεν καταλάβαινα τι εννοεί

"Ρε ο τυπάς σε κοιτά σαν κλασσικός γυπάς, θες να του δώσω κανά δύο να ηρεμήσει???" Μου είπε τσαντισμενα ενώ κοιτούσε τον Γιώργο, έναν μαλακα που έχει βάλει σκοπό να με προσθέσει στη λίστα του!

"Α αυτόν εννοείς, Ε μωρε δεν έγινε και κάτι"

"ΚΑΛΑΑΑΑΑ" φώναξε και έφυγε προς την παρέα του μάλλον.

Εγώ παω αμέσως στην τουαλέτα θέλω να κάνω την ανάγκη μου!

Μπήκα μέσα....

Ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΚΑΙ Η ΜΆΝΑ ΤΟΥ!!!!

Κάποιος να φέρει έναν παπά παιδιά.

Όχι μία όχι δύο ΟΧΙ πέντε αλλά πάνω από 10 γυναίκες-δαιμονισμένες βρίσκονται στον νιπτήρα κοιτάζοντάς το είδωλο τους στον καθρέφτη.

Και ΜΟΝΟ μία τουαλέτα είναι ελεύθερη.

Μάλλον στις άλλες θα ΓΚΧΜ(Βήχα έγραψα αν δεν καταλάβατε)

Μπήκα σε αυτή την ελεύθερη τουαλέτα, και αφού έκανα ΤΗΝ απολύμανση της ζωής μου πάνω σε αυτή, απελευθέρωσα τα τσισα μου ελεύθερα.

Μετά από κανά 15λεπτο κατουρίματος + πλύσιμο χεριών που έκανα συνολικά 13 λεπτά να πλύνω τα έξαλλα χεράκια μου αφού οι άλλες οι καρακαξες δεν λέγανε να φύγουν.

Βγήκα έξω και εκεί που ήμουν έτοιμη να πάω στην παρέα μου, πετάγεται ένας Γιώργος (ο μαλακας μου λέγαμε παραπάνω?Αυτός)

Only with you...Where stories live. Discover now