Κάτι extra!

28 2 2
                                    

Μετά από χρόνια:

"Luna, είσαι έτοιμη?" Μου φώναξε από το υπνοδωμάτιο μας

"Σε λιγάκι, βάζω και τα τελευταία στο Νεσεσέρ μου, μετά να τα βάλω στη βαλίτσα μου και θα φύγουμε" απάντησα με πείσμα

"Μα θα χάσουμε το αεροπλάνο"

"ΠΟΠΟΟΟ, εδω είμαι, αμάν πια.Πως σου φαίνομαι?"

"Εκθαμβωτική όπως πάντα αγάπη μου, αλλά που είναι το Νεσεσέρ σουυ?" Με ρώτησε καχύποπτα.

Ωχ...

"Εμμμμ...καλααα ήθελα να φτιαχτώ, μέσα στη βαλίτσα μου είναι το Νεσεσέρ μου!Πάμε τώρα αγαπούλα μουυυ?" Είπα και έκανα τη λυπημένη φατσούλα

"Έχει χάρη, έχει χάρηη!" Απάντησε

"ΜΑ ΕΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΣΗ ΩΡΑΑΑ!" Φώναξα γιατί χάθηκε η υπομονή μου

"5 δεύτερα έκανα για να πάρω το καπέλο μου και καταρχάς μιλάς εσύ που έκανες 1 ώρα και 3 λεπτά για να ετοιμάσεις?"

"Ε πάρε να χεις" είπα και του πέταξα το παπούτσι μου.

"Ω ω" λέω αφού τον βλέπω να με κοιτά με ένα ύφοοοος!

Αρχίζω να τρέχω σε όλο το σπίτι να κάνω άλματα που ούτε εγώ ξέρω πώς τα κατάφερα.

Κάποια στιγμή πέφτω στον καναπέ με αυτόν να είναι από πάνω μου με πονηρό βλέμμα

Αρχίζει να με φιλάει στα χείλη, αργότερα στον λαιμό και όλο και πιο κάτω.

(Και μπλα μπλα μπλα, μετά κάνουν σεξ, τι δεν καταλάβατε?😂)

"Aaron"

"Μμμ" μουγκρισε ενώ έκανε με το δάχτυλο του κύκλους στη πλάτη του!

"Χάσαμε το αεροπλάνο" λέω και γέλασα αχνά!

"Άμα δεν καθυστερούσες στο μπάνιο για να φτιαχτείς πάλι θα προλαβαίναμε και να κάνουμε σεξ και να φτάσουμε στη Φινλανδία!

Δεν απάντησα γιατί ήξερα πως θα μαλώσουμε και θα κάνουμε πάλι έρωτα.

"Να σου πω κάτι?" Τον ρωτάω

"Μμμ"

"Σ αγαπάω με όλη μου την καρδιά" είπα γυρίζοντας για να τον κοιτάξω.

Εκείνος με κοιτάς γλυκά, με φιλάει στο κούτελο και...

"Σ αγαπάω, αλλά αν δεν καθυστερούσες για να πηγαίναμε το ταξίδι μας θα σ αγαπούσα ακόμα περισσότερο" είπε και σκάσαμε στα γέλια!

"Σίγουρα πάντως δεν θες ένα παιδί(?), όλες οι γυναίκες ονειρεύονται μια οικογένεια.Θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε." Μου είπε.

"Εσυ είσαι η οικογένεια μου.Ξερω πως δεν μπορώ να κάνω παιδιά, και σκέφτομαι σοβαρά να υιοθετήσουμε ένα ή δύο ή και τρία παιδιά, αλλά...Είμαστε καλά έτσι, ελεύθεροι, χωρίς τις ευθύνες που αφορούν τα παιδιά.Εκτός αν θες εσύ, τότε δεν με νοιάζει τπτ και θα υιοθετήσουμε όσα παιδιά θες, αρκεί να είμαστε μαζί!"

Δεν απάντησε, απλά δάκρυσε!Με φίλησε γλυκά και ένωσε τα μέτωπα μας.

"Θα ήθελα μια κόρη" απαντάει αθώα σαν μικρό παιδί 

"Κι εγώ" είπα και άρχισα να δακρύζω

"Σήκω" λέει

"Που?"

"Στο ορφανοτροφείο" είπε και μου χαμογέλασε πονηρά.

____________________________________

Μπορεί η Luna να μην μπορεί να κάνει παιδιά, αλλά αυτό δεν τους σταματάει στο να επεκτείνουν την οικογένεια τους.
Μπορεί να μην είναι παντρεμένοι, διότι είναι κατά του γάμου και οι δύο, αλλά ένα ή και περισσότερα κολόπαιδα...εμμ..εννοώ παιδάκια θα τους έκαναν να είναι ολοκληρωμένοι, και σαν ζευγάρι και σαν άνθρωποι!!!!

Σας αγαπώ με όλη μου την καρδιά, ακόμα και αυτά τα 9 άτομα που διαβάζουν την ιστορία μου τους αγαπάω, δεν με πειράζει που είναι τόσα τα άτομα.

   

            •Adiós, Theodora•

Only with you...Where stories live. Discover now