Merhaba arkadaşlar ,
Uzun süre sonra yeniden geri döndüm. Umarım hala ShanOm hikayesini duymak için heyecanlısınızdır.
İyi okumalar :)Shanti:
"Anne !" Diye bağırdım. Çok korkmuştum. Hemen onu hastahaneye ulaştırdık. Annemi ameliyata aldılar. Ameliyat bir kaç saat sürdü. Doktor annemin iyi olduğunu ama bir süre onun yoğun bakımında kalması gerektiğini söyledi. Annem için mutluydum ama o uyanınca ona ne diyecektim ? Ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum..
Saatler geçti.. Sumeri ve Bibiyi eve yolladım. Ben ise annemin yanında kalmaya gerek duydum. Annem için çok endişelenmiştim.
Mukesh:
Son olanlar beni bi hayli üzmüştü. Shanti böyle biri olamazdı. Ama Om da benim ağabeyim gibi. Ne yapacağım derken Shanti ile buluşmaya karar verdim.
Dışarı çıkınca kapıda Omla karşılaştım.
"Om, neden buradasın? Nereye?"
"Hiç.. Dışarıda bir kaç işim var aslında"
"Gece saat 1 de mi?"
"Evet, önemli bir iş."
Dedi ve gitti. Acaba gece gece Omun önemli işi ne olabilirdi. Bunu bilemem ama benim bundan daha önemli işim vardı. Shanti.
Arabaya bindim ve yola devam ediyordum. Shantilerin evinin önünde durdum. Arabadan indim ve sakin davranışla usulca evlerinin kapısını tıkırdatmaya başladım.
Bi süre kimse çıkmadı kapıya. Gece gece gitmiştim sonuçta uyuyor olabilirlerdi. Kapıya sırt çevirdim ve arabaya dönecekken kapının tıkırdamasını duydum. Arkamı döndüğüm de karşımda Bibiyi gördüm. Bayağı endişeli görünüyordu."Aslında özür dilerim, bu saatde uykunuzu böldüğüm için.." derken sözümü kesti
"Ne uykusu be, uyku falan kalmadı ki bende"
Der demez şaşkın surat ifademi ondan saklayamadım
"Nasıl yani? Bir şey mi oldu?"
"Neler olmadı neler.." diye başlayan Bibi, bana tüm olan biteni anlatmaya başladı.
Shanti:
Oturup annemi beklerken bir şey farketdim,
Ayak sesleri vardı. Ben başımı kaldırınca inanamadım.
Om, o buradaydı.. Bundan eminim ki, o da beni gördüğüne hayli şaşırmıştı."Shanti, sen.. Sen neden burdasın? Herşey yolunda-"
Derken hemen sarılıverdim ona. Her ne kadar kırgın olsam da. Teselliye ihtiyacım vardı.
Mukesh:
Bibiden öğrenmiştim herşeyi, çok endişeliydim, hemen hastahaneye yetişmeliydim. Arabayı çok hızlı kullandığımdan biraz erken vardım Hastahaneye. Hemen indim aşağı ve içeri koştum.
Biraz duraksadım, çünkü karşılaştığım manzara pek güzel değildi.Om ve Shanti, birbirlerine sımsıkı sarılıyolardı. Ben ne yapacağımı bilemedim, hemen orayı terketdim.
Eveet güzel okurlar ♡ bu bölüm biraz kısa oldu ama geri dönüş adına iyi oldu bence :) hepinizi seviyorum ♥bir sonraki bölümde görüşürüz *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin - Tu Meri
Lãng mạnHiç başkasıyla evlenecekken biri gelipte saçma sapan şeyler yüzünden senin hayatını mahv etdi mi? Bunun nasıl bir duygu olduğunu merak mı ediyorsunuz? Bunu Shanti nin gözünden bakın.. O acı dolu gözlerde ne var diye merak mı ediyor sunuz? O zaman ki...