33

42 3 2
                                    

Om Shantinin elini tutar ve göz göze gelirler :)
Bu sırada Mukesh gelir ve bu güzel manzaranın şahidi olur.
Om Mukesh i farkeder.

Om Shantiyi iter
"Bu ne cüret?! Sen utanmaz mısın?  Mukeshle nişanlı olmana rağmen eline benim adımı yazmışsın.. Bu nasıl terbiyesizlik!"

Shanti bu hakaretlere karşı şaşkınlıkla bakarak tepki gösterir.

Mukesh onların yanına gelir. Om ve Shanti Mukesh ten bir tepki bekliyorlardır.

Mukesh ise Om a sakin bir biçimde
"Ablamlar seni arıyor, eve gitmek zamanı geldi" der ve oradan ayrılır. Mukesh aklı karışıktır. Om kendinden emin bir ifadeyle oradan ayrılır. Shanti arkasından bakakalır.

Shanti kısık bir sesle
"Ne yapmak istediğini anlıyorum artık sanırım.."

Kapoor evi

Mukesh bir hışımla odasına gelir. Elini ağzına götürür ve "neler olduğu" hakkında düşünür. Elini ağzından çeker ve kaba bir şekilde saçlarını okşar. Elini kafasından çeker ve düşünür. Gerçekten çok sinirlidir.

"Neler oluyor?! Burada suçlu kim?! Om bilerek kısıtlı olarak mı yapıyor acaba? Sırf bana şaka amaçlı olabilir mi?? Yoksa Shanti.. Ama hiçbiri böyle alçalamaz!! Aman Tanrım neler oluyor ?!"

Sabah olur.

Kumar evi

Nimmi
"Shanti ne yapıyorsun?"

Shantinin aklı tamamen karışıktır. Aynanın karşısında dalgındır.

Nimmi çamaşırları toparlarken
"Shanti?"

Shanti kendine gelir
"Anne? Bir sorun mu var?"

Nimmi işini bırakır ve kızının yanına gelir.

"Sorun mu? Neden sorun olsunki? Asıl sen söyle.. Bi sorun mu var kızım?.."

Shanti
"Anne.. Aslında evet.. Bilmiyorum.. Kafan gerçekten çok karışık.."

Nimmi
"Karışık mı? Neden kızım?"

Shanti
"Neyse annecim boşver.. Beni neden arıyordun?"

Nimmi üzgün şekilde
"Çocuklar.. Geldiler.."

Shanti morali düzelir. Yüzünde gülücükler açar.

"Gerçekten mi?!" der ve hemen yerinden zıplar şalını boynuna geçirer ve hızlı adımlarla gider.

Benimsin - Tu MeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin