Obudziłem się dosyć wcześnie. Zanim wstałem z łóżka przejżałem moje wszystkie social media. Z tego co zobaczyłem to moi znajomi świetnie się wczoraj bawili w klubie. Roiło się od snapów i insta- stories. Zacząłem żałować, że nie poszedłem z nimi wczoraj, ale z drugiej strony wolałem zająć się Leo.
*skip time*
Postanowiłem zrobić sobie śniadanie. Z ciszy wynikało,że młodszy jeszcze spał. Dziś mam zamiar z nim porozmawiać. Chciałbym wiedzieć jednak kto u mnie obecnie nocuje.
Z zamyśleń wyrwał mnie chłopak. Moim oczom ukazała się piękna i zarazem szczupła sylwetka. Gdy ujrzałem jego oczy... Nie! Nie! Stop Lenehan!
- Cześć Leo! Jak ci się spało?- zapytałem.
-Hej...dobrze- odpowiedział.
Z wyrazu jego twarzy mogłem wywnioskować, że ma dziś dobry humor. Bardzo mi na tym zależało.
-Odpowiada ci jajecznica na śniadanie?- zapytałem.
-Bardzo lubie!!!- odpowiedział z euforią.
Śniadanie spożyliśmy w ciszy, co mi bardzo odpowiadało. Zbliżała się godzina 10 rano, a co za tym idzie?- rozpoczyna się mój ulubiony serial w Tv. Usiedliśmy razem przed telewizorem. Wcześniej odpowiedziałem mu trochę o nim i ostrzegłem go, że jest to serial z wątkami miłosnymi.
Oglądamy już od dobrych 15 minut. Zaczęła się najciekawsza scena, bo wreszcie miało rozwiązać się to czy James będzie z Betty *. Nagle Leo przysunął się do mnie i lekko mnie przytulił. Byłem bardzo zdziwiony jego zachowaniem, ale odwzajemniłem uścisk. Zrobiło mi się wtedy bardzo przyjemnie.
- Dziękuje ci za wszystko. Nie wiem co bym bez ciebie zrobił.- powiedział.
- Pomaganie tobie to sama przyjemność- odpowiedziałem.
Myślałem, że po tych słowach Leo odsunie się odemnie,ale jednak nadal byliśmy do siebie przytuleni i oglądaliśmy serial, który potem okazał się jednak ulubionym młodszego. Chciałem, aby ta chwila trwała jak najdłużej i nigdy się nie skończyła.
_____________
Hejka. Przychodzę do was z nowym rozdziałem. Trochę krótki, ale mam nadzieję, że wam się spodobał ☺ Zależało mi żeby dodać go jeszcze dziś więc jest!
A dziś mamy równe 100 dni do ysf 2018!! 💯 Dajcie znać czy odliczacie i czy podoba wam się nowy cover Bam!!
*wymyśliłam imiona bohaterów serialu
xxcharleoxx
CZYTASZ
Found |chardre
FanfictionWracając z pracy Charlie Lenehan znajduje porzuconego chłopaka. Postanawia mu pomóc ale ten nie chce powiedzieć ani słowa. Czy chłopak przełamie się i powie co się stało? Czy między nimi coś będzie? *bars and melody nie istnieje*