🖤3.rész🖤 3/2

1.1K 38 4
                                    

Hazafelé menet megálltunk tankolni.
Amíg Beni tankolt, Én kiszálltam a kocsiból, hogy majd fizessek és pont akkor állt be a másik kúthoz egy ezüst Ford amiből két korombeli fiú szállt ki. Na lehet, hogy az egyikőjük idősebb volt, de mindegy is, azt egyből megállapítottam, hogy Ők is ugyanolyan seggfejek mint az összes többi mai fiú.
Az egyikőjük tankolt, a másik pedig gondolom fizetni ment. Öcsém is végzett a tankolással, tehát mehettem be fizetni. Repdestem az örömtől, hogy egy ilyen barommal kell egy légtérben lennem, de mindegy, a legegyszerűbb ha se nézek. Éppen mentem volna be, mikor valaki teljes erőből nekem vágta az ajtót. Sikeresen fejbe vágott, aminek hatására a földre estem.

(Valaki=V)

Bl: Auuuu! - fogtam a fejemet.
V: Ihhhhh, jól vagy, nem esett bajod? - hajolt le hozzám, a már említett egyik fiúcska.
Bl: Áhh nincs semmi bajom! - legyintettem, miközben a fejem majdnem szétrobbant a fájdalomtól.
V: Tényleg? - nézett nagy szemekkel.
Bl: A nagy faszt, bazdmeg el is ájulhattam volna. Te mindenkit fejbe vágsz az ajtókkal, vagy csak Én voltam az a szerencsés?!
V: Mit kapod fel ennyire a vizet? Nem lett nagy bajod, inkább add a kezed és felsegítelek. - nyújtotta felém a kezét.
Bl: Azt várhatod barátom, nem is ismerlek. - tettem keresztbe a karomat.
V: Hát oké, tőlem ülhetsz itt reggelig is, akkor sziaa. - intett egyet és elindult az ezüst Ford felé.
Bl: Hogy te mekkora tuskó vagy! - kiáltottam utána, miközben felkászálódtam a földről.
V: Hát mondták már! - ült be a kocsiba és azzal a lendülettel el is hajtottak onnan.
Bl: Fuuuu, hogy rohadnál meg!!! - ordítottam utána.
Kár, hogy Ő ezt már nem hallotta.

Gyors leporoltam magam és elindultam a kocsim felé. Beni az anyósülésen ült, úgyhogy valószínűleg nekem kell vezetnem. Kinyitottam az ajtót, bepattantam és idegességemben úgy becsaptam magam után az ajtót, hogy azt hittem nyomban leszakad.

~Letti szemszöge~

Be: Hátraülök. - mondta, majd kinyitotta a hátsó ajtót.
L: Mi??? - mondtam erősebb decibellel a kelleténél.

Kacéran mosolygott. Ült volna be, de nem hagytam magam. Lábammal próbáltam megakadályozni hogy mellettem foglaljon helyet.

L: Itt biztos hogy nem jössz be. - kiabáltam rá nevetve.
Be: Okés. - mondta majd becsukta az ajtót. " Na majd meglátjuk"
Beült előre, majd elkezdett hátramászni középen.
L: Mit csinálsz???-kérdeztem elkerekedett szemekkel.
Be: Hátrajövök. - jelentette ki.
L: Hogy mi???? - sokkolódtam le.
Be: Azt mondtad, hogy nem mehetek be ott. - mutatott az ajtóra.
De bejöhetek itt. -mutatott a két ülés közé.
L: Ez mondjuk igaz.... - motyogtam karba tett kézzel.
Be: Na látod! - vigyorgott.
Lehuppant az ülésre mellém.
L: Te hallod. - böktem meg a vállát .
Kivel beszélget ott Blanka? - mutattam egy fiúra aki épp a barátnőmmel beszélgetett.

Kicsit idegesnek tűnnek és az is furcsa, hogy Blanka a földön ül ... " Elég vicces"

Be: Nem tudom. - mondta megfeszült állal.
L: Hé, nyugi van. - nevettem fel.
Nem hiszem, hogy bármi baja lenne. - néztem a szemébe.
Max bepasizik. - vonogattam a vállam. Meg amúgy is... - néztem meg jobban a fiút. Nem is néz ki rosszul. - állapítottam meg.
Be: Pff... Tényleg? Szerintem meg jó nagy köcsög, így első ránézésre . - válaszolta unottan.
L: Valaki féltékeny.... - néztem ki az ablakon.
Be: Éééén??? Nyem iiiis.. - mondta óvodás hangon és keresztbe tett kézzel .
L: Pedig nagyon úgy tűnik.... - mondtam neki miközben a vállára hajtottam a fejem és a szemébe néztem.
Be: Hagyd abba! - tolta le a fejem a válláról.
Így is nehéz türtőztetnem magam. - motyogta halkan, de meghallottam.
L: Mi??? - néztem rá kidülledt szemekkel.
Be: Semmi. - mondta keserű szájízzel.
L: Na mondjad, ha már elkezdted !! - néztem rá dühösen.

Blanka épp nyitotta ki a kocsiajtót, utána pedig úgy becsapta, hogy majdnem leszakadt.

Bl: Mi történt itt??? Nem tán keresztanya leszek? - kérdezte felemelt szemöldökkel.
Be: Semmi, dehogy, hülye vagy? - dünnyögte.
L: Az kellene még! Fúúúj a gondolata is undorító! . - dünnyögtem karbatett kézzel majd dühösen rá néztem Benire majd Blankára.
Inkább arról mesélj, hogy ki volt az a fiú akivel beszélgettél?

Bl: Hát azt nem nevezném beszélgetésnek! - csattant fel hirtelen.
Igazából csak annyi volt, hogy a buzi gyerek fejbe vágott az ajtóval, Én meg kiosztottam.
L: Azt hittem, hogy bepasizol. Nem volt annyira rossz a csávó. - vigyorogtam rá barátnőmre.
Bl: Hát te hülye vagy. Nekem nem kell egy ilyen tuskó f@sz. - emelte fel a hangját.
Be: Ki is tagadnálak a családból. - szólalt meg Beni is.
Bl: Kösz tesó, ezt a fantasztikus hozzá szólást.
Be: Nincs mit, szívből jött.
Bl: Na ha már nekem kell vezetnem, akkor szerintem induljunk meg, mert sose leszünk kész a grillezéssel. - fordítottam el a kulcsot, majd elindítottam az egyik lejátszási listámat spotifyon.

~Beni szemszöge~

Amikor Letti vállamra hajtotta a fejét, hirtelen kirázott a hideg és libabőrös lettem.

Vajon többet érzek iránta egy szimpla barátságnál? " Igazából nem is tudom "
De egy dolgot biztosra tudok. Nagyon gyorsan ki kell vernem a fejemből ezeket a gondolatokat!!!
A ma este tökéletes lesz arra, hogy felejtsek... Kicsit többet fogok inni a kelleténél, hátha elszállnak érzéseim.


🌈 to be countined 🌈

Ígérem, hogy nemsokára a fiúk is benne lesznek!!! 🙋🏻‍♂️❤️
Csak kell egy kis alaptörténet.
De ha kicsit jobban megnézitek, akkor rá jöttök, hogy "valakit" már elrejtettem. 😉🧡

🧡Gyula Team / Kempf Zozo.ff.🧡Where stories live. Discover now