Titkok

3.1K 128 26
                                    

Mindenkinek vannak titkai valakik az érzéseiket megint mások a múltjukat vagy épp a személyiségüket titkolják de ezek a titkok mindig kiderülnek nem kis meglepetést, aggodalmat és még kitudja milyen érzéseket kiváltva a körülöttük lévőkből.

*Sasuke*

Hétvége van reggel 9 és én az ágyamban fekszek, ilyenkor nem kell apával reggeliznünk legalább. Viszont nagyon pipa vagyok. Hogy miért?  Mert tegnap mikor épp tesire igyekeztem megláttam azt az idiótát ahogy az udvaron egy lánnyal csókolózik, bevallom majdnem szívrohamot kaptam mikor megláttam és legszívesebben kinyírtam volna azt a libát. 2 dolog miatt  nem tettem, az egyik hogy nem szabad csak úgy elvesztenem az eszem mert még kiderülne a kis titkom, a másik hogy láttam ahogy Naruto ellöki magától és lekiabálja a fejét a lánynak. Ettől megnyugodtam egy kicsit majd folytattam az utat. Még jó hogy tesi volt kellet hogy kieresszem a gőzt. Gondolom mindenki rájött már a kis titokra. Igen, szeretem azt a hülyét. Persze most mindenki azt mondja hogy csak szívatom hisz annyira hangoztatom hogy utálom és mindig lehülyézem de nem hazudok. Talán az elején kéne kezdenem. Először tényleg utáltam aztán 13 évesen, későn indultam haza már sötét volt nem tudom hogy miért voltam olyan sokáig viszont arra tisztán emlékszem ahogy egy férfi behúzott egy sötét sikátorba hideg kezével. A következő pillanatban már éreztem a töménytelen alkohol fojtogató bűzét is az idegen körül , a sötétben nem láttam az arcát de szemét tökéletesen ki tudtam  venni és nem láttam benne mást csak mérhetetlen vágyat, dühöt és még sorolhatnám a sötétebbnél sötétebb érzéseket és gondolatokat. Nagyon féltem, reszkettem menekülni akartam de esélyemse volt. Gondolom nem kel ecsetelnem hogy mi történt, de soha senkinek nem mondtam el, nem volt kinek elmondanom. Azóta tudom hogy a fiukat szeretem. És hogy lettem szerelmes abba akit addig utáltam, nem tudom. Egyre többet néztem őt és mire észbe kaptam már beleszeretem. Ő viszont utált, utál és utálni is fog, nem kezdhetem el hirtelen kedves lenni és szerintem nem is segített volna úgy hogy maradt minden a régiben és csendben figyeltem őt tovább. Még mindig figyelem és fogom is mert ez az érzés még az évek során se akart elmúlni így megtanultam együtt élni ezzel a viszonzatlan szerelemmel. Minden érzésem egy hideg semmitmondó álarc mögé rejtek habár egyre nehezebb visszafognom magam még jó hogy olyan ritkán találkozunk máskülönben nem bírnám visszafogni magam.  És nem akarom hogy ennél is jobban utáljon. De remélem egyszer csak, egyszer  majd újra úgy mosolyog mint mikor először találkoztunk s mielőtt mindent tönkre tettem azzal a lepcses számmal. Csak még egyszer.

Vissza térve a jelenbe felkeltem és fölöltöztem majd lementem a napaliba egy pillantást vettetem Naruto szobájára mikor elmentem mellette majd a konyhába kesztem kutakodni élelem után. 

*Naruto* 

Hogy mit titkolok? Hát a személyiségemen kívül ami egyáltalán nem olyan vidám és boldog mint ahogy mutatom nem túl sok mindent. Reggel van és hétvége bár én még sem tudtam aludni úgy hogy inkább felkeltem és a szekrényemhez sétáltam ami az ágyamtól volt nem is mesze kinyitottam és egy eldugott sarokból előszedtem egy dobozt aminek kulcsa mindig a nyakamban lóg, ugyanis a kulcs egy kristály ami direkt úgy van megcsinálna hogy nyakláncként hordhassam. Na de a lényeg az a doboz tartalma. Mielőtt viszont bármibe is belekezdenék odamentem az ajtóhoz és kulcsra zártam majd íróasztalomhoz sétáltam ami az ajtótól jobb oldalt foglalt helyet néhány métere tőle a legalsó fiókot kinyitva egy  kis dobozt szettem elő, igen még egy doboz bár ebben más volt. Az imént elővet dobozban kötszer ragtapasz és fertőtlenítő volt töménytelen mennyiségben legalábbis a doboz teljesen tele volt. Most gondolom mindenki azt kérdezgeti: Hogy miért van nálam egy ilyen doboz, mit akarok csinálni a doboz tartalmával, és mi van a másik dobozzal?? Hát a két doboz tartalma összefügg ugyanis ezzel az elsősegély doboz félével fogom ellátni a sebeim. Ja hogy milyen sebek? hát azok amiket mindjárt a másik doboz tartalmával csinálok. Nyakamból kivéve az ékszert belehelyezem a kis doboz zárjába és kinyitom, szememben felcsillanni érzem azt a sötétséget amit eddig mosolyom rejtett el. Nos ez lenne az én kis titkom. Igen a doboz tartalma amiben egy szíj van ami igazából öv volt de kicsit "átalakítottam" illetve a dobozban helyet foglal egy kés és nem, nem egy konyha kés ez egy rendes kisebb tör féle volt és végül de nem utolsó sorban a legfontosabb amiből mindig kell hogy legyen egy csomag penge. Gondolom mind rájöttetek  hogy mi a kis titkom ha, valakinek esetleg nem eset le miért nem öltözök a többiekkel, miért ilyetem meg mikor Kakashi-sensei benyitott és mire valók ezek az 'eszközök' és miért kel a kötszer akkor az elég hülye lehet még,  pedig bekel látnotok ezek után én viszem a pálmát. Hogy mért hagyok kék-zöld-lila nyomokat egy szíjal, mért szurkálom magam egy késel és mért vagdosom magam? Hát az kicsit bonyolult és majd egyszer elmondom most viszont elégedjetek meg annyival hogy tudjátok ezt rólam. És ha most megbocsájtotok akkor én vissza is térnék a kis 'dolgomhoz'.

 És ha most megbocsájtotok akkor én vissza is térnék a kis 'dolgomhoz'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SasuNaru-Bizalom (yaoi)Where stories live. Discover now