Sabah olduğunda hemen Özge komiserin yanına gittim.Oda şaşırmıştı.Babamın ne işi olabilirki onlarla.Onlar bu işi çözerken arkadaşlarımın yanına gittim.Onlarla gezdik tozduk.Onlara çok teşekkür ediyordum.Çünkü moralimi yere getirmiştiler.Akşam olmuştu.Eve gitmeliydim.Ama izin vermediler,çünkü geceydi ve bu günlüğüne onlarda kalmamı istediler.Bende kabul ettim.Hem moralim yerine gelir.Sabah olmuştu,benden önce kalkmışlar benim için güzel bir kahvaltı sofrası yapmışlardı.Bu güzel kahvaltıyı yemiyecek değildim tabiki.Yedikten sonra bana kıyafet almaya gittik.Ben istememiştim teşekkür etmiştim ama ne fayda,yine beni ikna etmişlerdi.Sonra teşekkür edip onlara gittim.Üstümü giyindim,çok güzeldi üstümdekiler.Özge komiser beni aradı ve hemen gelmemi istedi.Bende gittim.Babamı arayan kişinin telefon numarasını bulmuşlardı.Çok mutluydum,içim bir rahattı artık.Benim onları arayıp,oyalatıp polisler onların adresini bulacaktı.Fakat kolay değildi.Çünkü onların 2 yıldır arandığı ve hiç yakalanamadıklarını söylediler.Özge komiser bana eve gidip biraz yatmamı söyledi.Yarın öğlen onların yerini bulup baskın yapcağımızı söyledi.Bende kabul edip yatmaya gittim.Zaten akşam olmuştu.Eve gelip hemen yattım.