01. Kilka zasad i regulamin

806 36 24
                                    

Zasady:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Zasady:

1. Grafik to też człowiek – nie jestem przykuta do komputera kajdankami niczym do koloryfera 24/7. Też mam jakieś tam inne życie.

2. Kopiowanie moich prac/przywłaszczenie ich jest bezkompromisowo zakazane. Plagait jest zgłaszany w trybie natychmiastowym.

3. Każda okładka zawiera mój podpis. Mimo to w opisie książki proszę o napisanie, kto wykonał okładkę.

4. Okładka ode mnie jest na twojej książce minimum trzy tygodnie. Lubię stalkować ludzi i patrzeć, czy stosują się do tej zasady. Jeśli ją złamiesz, trafiasz na moją czarną listę i mały procent szans, że kiedykolwiek otrzymasz ode mnie okładkę. Jestem niczym inkwizytor śmierci.

5. Jeśli twoje zgłoszenie jest złe, tzn. nie wypełnione zgodnie z regulaminem jest automatycznie odrzucane.

6. Nie muszę przyjmować twojego zamówienia ani oddawać ci wolnej okładki. Jeżeli nie mam zwyczajnego pomysłu na nie lub po prostu mi nie leży, to go nie biorę.

7. Mam dwa tygodnie na wykonanie okładki, więc pytania typu "Kiedy będzie gotowa moja okładka?" są zbędne. Czasem robię po dniu, a czasem po dziesięciu, wszystko zależy od ilości zamównień, jakie mam, od czasu i od weny.

8. Jeśli zamówiłeś już okładkę u kogoś innego to nie zamawiaj jej także u mnie, aby "mieć do wyboru". Jeśli będę chciała wziąć udział w konkursie, to sama się do niego zgłoszę.

9. Nie muszę stosować się do twojej wizji. Nie lubię robić czegoś pod dyktando innych i jeśli mam swoją wizję to ją wykonuję (oczywiście nie ucieka aż nadto od tego, co miało być pierwotnie).

10. Każda wykonana okładka jest publikowana w mojej książce.

11. Wykonuję/oddaję okładki tylko do książek opublikowanych. Jedynym wyjątkiem jest, kiedy autor publikuje opowieść od razu po otrzymaniu i zatwierdzeniu okładki.

12. Nie robię okładek do: nominacji, innych okładkowni, memów, rysunków, imagifów, preferencji, zodiaków ani do czegokolwiek, w czym na okładce miałby się znaleźć rzeczy typu: anime, kreskówki, bajki, filmy animowane, komiksy.  Ogółem nie wykonuję okładek do czegokolwiek innego, co nie jest opowieścią samą w sobie ani do książek o postaciach rysunkowych.

13. Zgłoszenia tylko w wiadomość prywatnej. Zaklepywanie okładek także.

14. Zdjęcia/tekstury/koloryzacje używane w okładkach nie są moje. Wszystkie kredyty znajdują się na moim blogu: niebieskagrafika.blogspot.com i są używane zgodnie z zasadami pierwotnych autorów.

Hasło do zamówień:

Capital letters

Regulamin (do zamówień):

W zgłoszeniu podajemy:

1. Autor – zgłaszmy tylko swoje opowieści, nie innych użytkowników.

2. Tytuł.

3. Opis książki, co mniej więcej będzie zawierać, tematyka. To bardzo pomaga przy tworzeniu okładki, a nie robienie jej na ślepo.

4. Wizja – postacie, symbole, kolorystyka, jakieś szczegóły, tło. Nie zawsze się do tego dostosowuję, jednak zawsze wolę wiedzieć, co jak ma wyglądać.

5. Hasło – bez tego nie ma zgłoszenia. Oznacza ono, że zapoznałaś/eś się z regulaminem i zasadami.

6. Swój adres mailowy. Chyba, że pobierasz okładkę z książki. Jednak z maila jakość – jak dla mnie – jest zwyczajnie lepsza.

Przykładowe zgłoszenie:

1. Blood_Merry_
2. Dziewczyna z Przepowiedni
3. Opis
4. Chciałabym, aby na okładce znalazło się...
5. Hasło
6. E-mail.

Hasło do zaklepywania okładek:

California dreamin'

Regulamin (do zaklepywanie okładek):

1. Autor (uwaga, nie zawsze dopisuję).

2. Tytuł – jeśli ma być zmieniony

3. Hasło – gwarancja na to, ze zapoznałeś/aś się z regulaminem i zasadami.

4. E-mail (koniecznie!)

Przykładowe zgłoszenie:

1. Blood_Merry_
2. Dziewczyna z Przepowiedni
3. Hasło
4. E-mail

Wszystkie zasady i regulamin są moje i proszę o ich niekopiowanie. Powstały po to, aby cała moja praca nie poszła na marne. Jeśli szanujesz moją pracę, to się do nich zastosujesz.

Wszelkie przykłady mojej wcześniejszej pracy możecie znaleźć na mojej pierwszej okładkowni "Book Covers". Jest tam także kilka okładek do zaklepania, które chętnie komuś oddam.

Katharsis Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz