1.Bölüm

322 17 0
                                    

ahh her sabahki gibi bu sabahda başımın ağrısıyla kalktım.saat 7.00 di.bu arada size kendimi tanıtıyım adım alex ruso 19 yaşındayım ve ünicersite birdeyim. annem ve babam onlar yok..onlar ben küçük yaşta öldüler ve ben yanlız bir evde yaşadım.maddi durumumuz ortaydı. okuldada başarılıyım ama bana genelde iek derler ve benim bir arkadaşım var adı katie onu severim hemde çok onunla aynı okulda olduğum için çok şanslıyım.aslına bakarsanız hayatım o kadar sıradanki bi macera olmasını çok isterdim.ah neyse güzel bi duş bu güne iyi gelebilirdi.üzstümdekileri çıkardım.banyoda sıcak suyu açtım ve güzel bi duş aldım.kendimi havluya sardım ve kısa bir şort üstünede beyaz göbeği açık tişör giydim altımada spor ayakkabılarımı giydim.saçımı kuruladım ve salık bıraktım hafif dalgalıydılar.çantamıda alıp aşağıya indim.arabama bindim ve okula doğru sürmeye başladım.

okula gelince arabamı okulun önüne park ettim.arabamdan inerrken bana doğru koşan katie yi fark ettim.

k:alexx!!!!

b:katie noldu?

k:birşey mi olmassı gerekiyor?sadece sana yetişmek için koştum.

b:ben sadece öyle bir anda koşunca sordum.neyse hadi okula girelim.

katie ile beraber okula doğru yürüdük.emily diye biri vardır okulumuzda sürtük!yatmadığı erkek yoktur.onu hiç sevmem ve oda beni çünkü herseferinde bana bulaşır pislik.sınıfıma doğru girdim ve sırama oturdum.emily dik dik bakıp duruyo.hoca sonunda geldi.ders işledi tabi ben ders dinledim ineğim yaa:// herneyse zil çaldı.herkes koşarak sınıftan çıktı.

k:alex biliyorsun yarın sınav var o yüzden seninle gelemicem.

b:tamam katie sorun değil zaten başım ağrıyor biraz dinlensem iyi olur.

katie ye sarıldım ve arabama bindim saat bu arada 7.00 dı evet yarım saattir trafikteyim.yağmur yağdığı için herkes yavaş gidiyordu.bende öyle.sonunda trafik açıldı benim evimde biraz ıssız bir yerde olduğu için farklı bi sokağa girdim ve çok araba yoktu.her yer karanlıktı.önümü görmemi sağlayan bir tek araba farlarımdı.bir yandan da camımı siliyordum sileceklerle.çünkü önümü göremiyordum.

bir anda bişi belirdi.oda ne öyle hala devam ediyordum.bir dakika bu biri ve ve elinde silah var tam az karşıda duruyordu.eğer durmazsam onu ezicektim ve ben böyle birşeyi asla yapamam.bir anda arabayı durdurdum.ve fren sesleri kulağımda çınladı....

BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin