3.Bölüm

206 19 2
                                    

geç geldiği için üzgünüm umarım beğenirsiniz :)) 

S.O.S indila şarkısıyla okumanızı öneririm

arkamı döndüğümde bi adam bana doğru geliyordu bardağım elimden düştü ve kırıldı noluyo böyle terlemye başladım su gibiydim ve çok korkuyordum bi adam bana doğru geliyordu geri gidemiyordum arkamda duvar vardı korkuyorum lanet olsun adam bana dahada yaklaşıyordu bi dakika bu adam babam!

b:baba?

x:alex? kızım?

b:ba-baba sen senmisin?

x:benim kzım benim korkma?

b:baba ama s-sen öldün? sen kazada ö-öldün?

x:hayır kızım ben ölmedim.öldürüldüm.

b:nee? ama annem o ? oda senle birlikte ölmüştü?

b:annen yaşıyo kızım annen yaşıyo?!

b:annem yaşıyomu? hayır yalan söylüyosun değilmi yalan !! YALAN!!

yalann!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaağğğğğğğ

başım çok kötü ağrıyordu bi dakka annem ölmedimi?bu nedemek o zaman nerde? bu rüyamıydı yani??haa uyuyamı kaldım ben.saat kaç.saate baktığımda saat 8.di ahh olamaz okula geç kaldım.lanet olsun..

yatağımdan hızlıca kalktım ve dolabımı açtım mini kot şort ve üstüne beyaz askılı tişört giydim ayağımada dolgu topuklu ayakkabılırımı giydim. saçımı salık bıraktım ve hafif makyaj yapıp evden çıktım.harika arabam zayn deydi!! off yürücekmiyim zaten geç kaldım off..hava biraz bozuktu sonuçta dün yağmur yağdı.koşmam lazım geç kalıcam.topuklularla koşmaya başladım. topuklular yüzünden yavaş koşuyordum ama şimdi çıkaramam.koşmaya devam ediyordum az kalmıştı off ayaklarım ağrıdı bidaha arabamı kimseye vermicem!

sonunda okula vardım kolidorda koşuyordum sınıfımı bulmam lazım.sonunda sınıfımı buldum. kapıyı tıkladım ve hocanın gel sesini duyar duymaz yavaşça girdim.

x:evet bayan russo nerdeydiniz bakalım?

b:özür dilerim.akşam sınava çok çalıştımda o yüzden geç yattım.

x:tamam geç yerine sınav az sonra iyi sınava yetişebildin.

arka sırama cam kenarına geçtim.ve çantamı sıraya koydum.hoca sınavları kağıtlarını dağıtıyordu.ahh gerçekten başım çok ağrıyor ve ben bu lanet olası sınava çalışmadım.

evet sınava yapmaya başladım daha doğrusu bildiklerimi lanet olsun neden yapamıyorum normalde çalışmadan yapardım off.. zil çaldı ve sınav kağıtlarını topladılar kesin düşük alıcam ilk defa!! off çantamı aldım tam gidecekken öğretmen beni çağırdı.

x:alex derslerini çok boşluyorsun.

b:özür dilerim hocam sadece bu sıralar başım ağrıyor.

x:tamam ama birdaha olmasın.

b:tamam hocam.

dedikten sonra dışarı çıktım saat 6 ya geliyordu.arabada yok harika!!yine yürücem!yürümeye başladım hava soğuyordu ne diye şort giydiysem!!ellerimi birleştirdim ve ısınmaya çalıştım.bi araba yanımda durdu ve kornaya bastı.sağıma baktığımda bu benim arabam!pencere açıldı ve zayn o vardı harika duruyordu yüzü yamuk gülüşü ahh ne diyorum ben

b:zayn?

z:atla evine bırakıyım seni.

b:benim arabamla beni evime bırakıyosun? bilmem anlatabildimmi?

z:oww neyin var senin sinirlisin sanırım noldu?

b:bişey yok!

diyip arabaya bindim zayn önce bana baktı ne dermiş gibi başımı salladım ve arabayı sürmeye başladı.kafamı cama koydum.neden filmlerdeki gibi olmazki kafamı cama kaçkere vurdum.

z:öhö öhö!

başımı zayne çavirdim.

b:ne!

z:bu havada bu şortu ve bu tişörtü giyiyorsun ben gelmeseydim kim bilir kimler alırdı seni!!

b:sanane bundan istediğimi giyerim!!

zayn dişlerini kıcırtıyordu ve eliyle direksiyonu sıkıyordu.noluyor buna?

b:noluyor sana?

z:bişey olduğu yok!bundan sonra kısa giyindiğini erkeklerle konuştuğunu benden habersiz biyere gittiğini duymıcam!!anladın mı!!!

b:bundan sanane!!sen benim kimimsinki!!

z:anladın mı dedim?!!

b:bana karışamazsın!!

z:SANA. ANLADIN MI DEDİM!!!

bağırdı ve eliyle direksiyona vurdu yerimde sıçradım.

b:t-tamam.

sessizce fısıldadım ve koltuğa iyice sokuldum aşırı bağırmıştı bana.kafamı cama koydum onunla konuşmaya niyetim yoktu!bana bağırdıktan sonra.araba durdu sanırım geldik.

zayn arabadan indi arkasından bende indim.yanıma yaklaştı ve elimi tutup kaldırdı ben ona şaşkınca bakıyordum elime arabanın anahtarını koydu ve arkasına dönüp gitti.ne yapmasını bekliyordunki aptal alex!!sadece arkasından bakmıştım.

b:za...

z:eve gir ve üzerini değiştir!!yarın kısa giyindiğini görmiyim!!

zayn arkasına dönmeden yürürken konşuyordu.ahh salak.

b:tamam.

dedim ve evimin kapısına doğru yürüdüm.kapıyı açtım ve önümde bi kutu vardı.kapıyı kapattım ve kutuyu elime aldım.kutunun üstünde emily yazıyordu ama bu benim annemin adı????

BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin