kutuyu elime aldığımda annemin adı yazıyodu bu nerden çıktı? veya kim getirdi?.kulutuyu elime aldım ve koltuğa oturdum. kutuyu kucağıma koydum ve açmaya başladım.en önde resimler vardı ve onları elime aldım ama bu bu annem babam ve benim resimlerim vardı?.elime aldım ve bu resimde ben salıncakta annemde beni sallıyordu.
b:anne beni sallarmısın?
e:tabi alex gel hadi
koşa koşa salıncağa gittim ve oturmaya çalışıyordum ama boyum yetmiyordu.
b:anne oturamıyorum.
e:alex ahahaha gel buraya.
dedi ve beni oturtturdu.arkama geçti ve sallamaya başladı.çok havadaydım sanki uçuyordum.annemin telefonu çaldı ve annem telefonunu açtı
e:biz parktayız alexle...nee?...hemen geliyoruz...
annem telefonunu kapattı ve hemen yanıma gelip beni indirdi.
b:anne ben daha binmek istiyorum.
e:alex gitmemiz lazım kızım sonra yine geliriz.
b:tamam.
evet hatırladım bu o gündü parktaki gün.gözümden yaş geldi kutuyu karıştırırken elime bir kağıt geldi. katlanmıştı.açtım kağıt eskimişti sanırım eskiden yazıldı.
alex kızım kim bilir şuan koskacaman kız olmuş bu kağıdı okuyorsundur.evet ben annen.kızım seni çok seviyoruz baban ve ben ama sana söylemediğimiz şeyler vardı çünkü küçücüktün şuan nasılsın bilmiyorum ama bu kağıdı sen küçükken yazdım büyüğünde okucaktın ve şuan okuyorsun.bizim düşmanlarımız vardı o yüzden hep taşınırdık hep kaçardık dışarıya çıkamazdık kaç kere tehtit edildik baban bi baş belasıydı ve onun yüzünden bizde bu hallerdeyiz baban belki yaşamıyor olabilir ama ben saklandım ve kaçtım.seni bulucam bi gün seni sesviyorum kızım...
bidakka kafam çok karıştı şimdi annem yaşıyormu? peki babam?baş belasıydı derken evet dışarı çıkmazdık ve sürekli taşındığımız için okulda değiştirirdim.ama bunları neden şimdi öğreniyordum daha doğrusu o riyadan sonra ah başım gerçekten çokağrıyor.resimleri ve kağıtları kutuya koydum ve odama çıkıp dolabımın içine koydum.üstünüde örttüm.uyumaya ihtiyacım vardı.ve gözlerimi kapattım
sabah kalktığımda 12 ydi oha o kadar uyumuşmuyum.iyiki bugün hafta sonu ve okul yok.bugün dışarı çıkıp gezicem.ama ilk önce güzel bi duş almalıyım.banyoya girdim ve küveti doldurdum üzerimi çıkardım ve 10 dakka kadar suda kaldım sonra kurulandım ve şuan dolapta ne giysem diye arıyorum.pantolon giysem hava çok sıcak en iyisi etek giymek.renkli eteğimi aldım ve giydim üstünede bluzumu giydim ve içine soktum elbise gibi görünsün diye altınada vanslarımı giydim saçımı at kuyruğu yaptım hafif bir makyaj hazırdım.tam evden çıkacağım karnım ahh karnım çok aç mutfağa girdim buzdolabı açtım harika bişey kalmamış mecbur dışarda yicem.
evden çıktım ve arabama binmicem çünkü hava gerçekten harika şimdi denize gitmek vardı neyse.parkın önünden geçiyordum ve yine o gün geldi aklıma.ah harika gözlerim yine doluyor.karşıya baktığımda güzel bi resturant vardı içeri girdim ve bi masaya oturdum.garson yanıma geldi ve kahvaltılık bişeyler istedim.5 dakka sonra geldi ve kahve istedim iyi olurdu.yemeğimi yerken telefonuma mesaj geldi.
mesaja baktım bi numaraydı numarayıda bilmiyorum mesajı açtım ve
sağına bak-Z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY
AdventureSıradan bir kız sıradan olmayan bir erkek..onn hayatını nasıl değiştiricek evet kız biraz hayatında macera istemişti ama bu kadarı onun düşüncesinden fazlaydı...