hall of fame the script ile okuyun.
aniden arabamı durdurdum.ve kafam öne doğru fırladı.kafamı kaldırdığımda karşımda silahını bana doğru tutmuş adam vardı.arabamın diğer koltuğuna bindi ve silahı karnıma değdirip konuşmaya başladı.
x:şimdi arabayı sürüyosun yoksa o mideni patlatırım.!!
başımı tamam anlamında salladım ve arabayı hemen çalıştırdım. şuan çok korkuyorum.ilk defa böle bir durumdayım lanet olsun.
x:şimdi sağa dön!
b:t-tamam.
dedim buz kesmiş aazımı açabilmiştim arabayı hızlı sürüyordum biyan önce gitmeliyim.arabadan atlasan belki ölürüm ama arabam olmaz bir daha araba alamaya bilirim.elinden silahı almaya çalışsam yok ya o alır sonra beni vurur.lanet olsun.kafam sadee yoldaydı gözlerim dolmuştu.ağlamamalıyım korktuğumu bell etmemeliyim.
x:sola dön!
dönme lan git polise getir.harika sen eksiktin zaten.korkuyosun dimi.hayırkorkmuyorum.evet korkuyosun.kapa çeneni ben korkmuyorum!
x:dur burda!!
arabayı hemen sağa çektim.şuann titriyordum.
x:in!
ne?
b:ne?
x:sana in dedim bir daha demem!!!
b:sen salak mısın? getirdim işte in!
x:kes sesini ve in!!!
arabayı durdurdum silaahı bana doğru tuttu.ilk o indi sonra benim kapıma geldi.silahı bana doğru tutuyordu.arabaan yavaşça indim.bir anda kolumu tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
b:bırak kolumu!
b:sana bırak dedimm...!!
x:eğer bir daha o lanet ağzını açarsan o ağzını kapamasını bilirim.!!
ıyyy.midem bulandı.bi kaç ses duymaya başladım.birileri vardı bizi görünce hızla yanımıza geldiler. beni bir anda yere attı rampa saçlı.yağmur zaten vardı harika üstüm çamur oldu.daha fazla dayanamadım yaşlarımın akmasına izin verdim. kafamı kaldırdığımda rampa saçlı silahı bana doğru tutuyordu.biri önüne geçti ve.
x:zayn, dostum noluyor burda.!!bu halin ne.
demek adı zayn di.
z:max adamlarına beni takip ettirmiş.onlarla kapıştım sonra kaçtım 10-15 kişi vardılar sonra bi arabayı durdurdum o arabadada bu varmış.o herşeyi öğrendiğine göre onu öldürmeliyim.
nee??!öldürmekmi.ben naptım sanki benden dayak yedin.?
b:ne diyosun sen be!!
z:kes sesini!!!
x:zayn bekle belki konuşuruz görmüyomusun masum bi kız.!
diyen çocuk bana doğru yaklaştı.kolumdan tuttu ve beni kaldırdı.
x:adın ne senin?
b:sanane?!!!!!!
hepsi bir anda kahkaha attı zayn hariç o sinirliydi.
b:bırak kolumu!!
diyip kolumu çektim.
x:içeri odaya alın şunu.!
iki adam yanıma geldi ve kolumdan tutup beni bi odaya sürüklediler.kapıyıda kilitlediler.
lanet olsun ben naptım böyle.yarın sınavım var benim.şimi benim evde sınava çalışıyo olmam lazımdı.rampa saçlı içeri girdi ve karşıma oturdu.kafamı kaldırdım ve yüzüne baktım. şimdi fark ediyorum ela gözleri vardı kir sakaalları vardı yüzünü muhteşem kılıyyordu.dudakları....
b:ben eve gitmek istiyorum.!
z:gidemezsin.
b:eve gitmek istiyorum dedim!
z:gidemezsin dedim!şimdi uslu uslu otur.seninle sonra ilgilenicem.
b:şuan benim evde sınavıma çalışıyo olmam gerekiyordu burda değil..
ağlamaya başladım.
z:ben napabilirim herşeyi biliyosun polise gitmeyeceğin ne malüm.!
b:gitmem söz veriyorum gitmem.lütfen beni bırakın.
zayn kapıyı sertçe kapatıp gitti ve kapıyı kilitledi.
masada duran bardağı aldım ve kapıya fırlattım.lanet olsun.ağlıyordum evime gitmek istiyorum lanet olası nerden buşdun beni...
kapıyı bu sefer başka biri açtı ve yerde olan camları gördü.sonra bana baktı kafam yerdeydi ağlıyordum.
x:sen naptın böyle?
b:ben evime gitmek isityorum lütfen.söz veriyorum kimsey sölemem zaten banane ben okula giden derslerden hep yüksek not olan sıradan bi kızım lütfen beni bırakın..
x:merak etme seni bırakıcaz ama bana adını hala söylemedin?
b:ş-şey alex.
x:tanıştığıma memnun oldum alex bende niall.
bana elini uzattı bende elimi uzattım ve tokolaştık.iyi birine benziyordu diğerlerş gibi değildi sanki.kapı açıldı ve içeri zayn girdi.
n:zayn bunu başımıza sen getirdin şimdide ssen çıkarıcaksın.
z:ben onu getiremem.
n:getireceksin.
z:off tamam.
ben ayağa kalktım zayn çoktan çıkmıştı.arabama binmişti.bende diğer koltuğa bindim.aranayı o sürüyordu.
z:adresin?
adresimi verdim.ve kafamı cama koydum ahh ne maceraydı ama ve hemen geçti şanslıyım telefonumu çıkardım ve saate baktım satt 12 mi?olamaz ben sınava ne zaman çalışıcam lanet olsun.sonunda gelmiştik.ben arabadan indim sonra oda indi.ve yürümeye başladı.
b:zayn?
zayn arkasına dönmeden yerinde durdu.
b:şey arabamı alabilirsin.
zayn arksına döndü ve arabama doğru bindi.
b:iyi geceler.
z:sanada.
evimin kapısını açtım zayn gitmiişti.bende direk odama çıktım çok yorgundum.üzerimi değiştirdim pijamalarımı giydim.mutfağa indim ve bir bardak su içtim.o sırada mutfak camım kırıldı.arkama döndüğümde biri silah ile bana doğru geliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY
AdventureSıradan bir kız sıradan olmayan bir erkek..onn hayatını nasıl değiştiricek evet kız biraz hayatında macera istemişti ama bu kadarı onun düşüncesinden fazlaydı...