Natsume Akio vagyok. Viszont nem vagyok teljesen ember. Macska fülem és macska farkam van, ezzel bizonyitva, hogy én a társadalom egy külön rétegéhez tartozom. Bár nem bánom, hiszen így egy átlagos ember, vagy inkább macska vagyok. De akár hogy is nézem még is kitűnök a sorból. Hiszen meleg vagyok, a saját nememhez vonzódom és ezt rengeteg ember elfogadja... A minimum az az 1%. Hogy voltam-e már szerelmes? Voltam. De nem viszonozták.
A nyaram nem volt hosszú. Elutaztam a nagyszüleinkhez Los Angelesbe az unokatestvéreimmel úgyan is a drága nővérem házasodni készül szóval ő inkább csak arra koncentrál, hogy minden megfeleljen majd. Én természetesen 16 éves fejjel nem tudhatom milyen is ha házasodni készül valaki. Éppen a nagymamám csinálja a szendvicseket, hogy eltudjunk menni a strandra. De a lényeg, hogy én nem fogok se vizbe menni sem peddig napozni.
-Akio! Ne lustálkodj! Hozd a cuccod és menjünk nagyapádék után! - szólt rám a nagymamám.
-Persze megyek már! - robogtam le a lépcsőn.
Ez lesz itt az utolsó napom. Az unokatestvéreim egy nappal többet maradbak de semmi más.
Ahogy telt a nap én is úgy éreztem, hogy bár felnőnék végre. Külön élhetnék.
Összepakoltam és elköszöntem tőlük a reptéren. Hazafelé egész végig aludtam. Féltem, attól ha iskolába megyek megint egyedül leszek mert nincs akube szerelmes lennék. Persze vanbak barátaim de az nem olyan, mintha valakivel csókoloznál. Elaludtam, és mikor felébredtem akkor még fél óra volt a leszállásig. Gyorsan megigazitottam magam és elgondolkodtam azon, hogy talán valami munkát kéne keresnem.
Mikor leszállt a gép, anyu és apu meg persze a nővérem üdvözőlt meg a férje. Én apával és anyával egy kocsiba szálltam míg a nővéremék elsiettek. Éppen arról beszéltünk, hogy milyen jól telt ez anyár és, hogy mi lesz az esküvővel amikor hirtelen amukáp elrántotta a kormányt mert nem akarta elütni az őzt, és innentők képszakadás.
YOU ARE READING
You my Cat [ BEFEJEZETT ]
RomanceNatsume Akoi a fiatal fiú balesetet szenved hazafelé. Szülei meghalnak azonban ő túléli a balesetet. Egy messzi úton, egy erdő mellett történt minden, azzonnal a keresésükre indulnak, viszont csak a halott szülőket találják. A nővére kétségbeesetten...