Mikor lesállt az éj és a szülők nem érkeztek haza, Akoi nővére rettenetesen megijedt, hogy egyetlen öccse hova tűnt a szüleivel együtt. Persze nem tudhatta, hogy esetleg késnek vagy történt valami baj. Nem gondolt rosszra, de mikor élféjt ütött az óra megpróbálta szüleit hívni de senki sem vette fel. Aztán az öccsét hívta de az sem vette fel. Gyorsan felment szerelméhez aki éppen az esti romantikához kereste a filmet és amint meglátta kedvese riadt arcát, rájött, hogy ma semmi hancurra nem számíthat. A lány sírva borult szerelme karjaiba majd azt mondta a férfi:
-Felöltözöm és megyünk a rendőrségre! - jelentette ki határozottan.
-Köszönöm szépen! - válaszólt a lány.Beültek a kocsiba és meg sem álltak a rendőrségig, ott peddig jelentették, hogy sem a szülők sem peddig a lány öccse sem veszi fel a telefont. A rendőrkapitány megkérdezte, hogy melyik utakon terveztek hazamenni mire a férfi nyelt egyett és leírta az utakat. A rendőrők csak sejtelmessen hümmögtek ami nem volt valami biztató. Azt mondták küldenek ki 4 párost, hogy végig menjenek a tervezett úton. Elkérték az adatokat és közölték a fiatal párral, hogy mindenről értesítik őket.
E közben peddig az erdei úton haladt egy kiküldött páros mikor látták, hogy egy roncs fekszik az út mellett. Fel is hívták a rendőrkapitányt és a társaikat és lekerítették az itt lévő szakaszt. Mikor kiértek a helyszínelők akkor már néhány riporter is ott állt akiket két rendőr tartott fel. Azonosították a halott személyeket viszont egy embert hiányoltak, még peddig a fiatal fiút. A 2 és fél méteren át húzodó vérnyomból arra is rájöttek, hogy a fiú elkuszott a hatalmas erdőbe. Persze néhányaz arra is figyelmesek lettek, hogy a fiú felkészült merz egy bőrönd nyitva állt amiből hiányozni véltek dolgokat. Tudták, hogy fel kell hívni a fiú nővérét és azt id tudták, hogy nagyon fájni fog neki az amit közölni fognak vele. De muszály.
A rendőrkapitány megpróbálta a fiatal párt bíztatni, és abban is biztos volt, hogy a fiú életben van. A lány csak annyit kért keressék meg, de ha egy ember 24 órán belül nem találnak meg... Halottnak nyílvánitják. Viszont a nővére bízott az öccsébeb és tudta, hogy okos fiú. Ne eshet semmi baja.
Még akkor este megkezdték a keresést viszont azzal nem számlotak, hogy a fiú még sérülten is, de nagyon messzire jutott. Már csak 1 km-re volt attól a nagy kaputól.
VOUS LISEZ
You my Cat [ BEFEJEZETT ]
Roman d'amourNatsume Akoi a fiatal fiú balesetet szenved hazafelé. Szülei meghalnak azonban ő túléli a balesetet. Egy messzi úton, egy erdő mellett történt minden, azzonnal a keresésükre indulnak, viszont csak a halott szülőket találják. A nővére kétségbeesetten...