6. - Ami történt, az úgy volt...

514 25 0
                                    

Figyelem!

Ezt a részt Kisumi szemszögéből írom, még mielőtt Akoi balesetet szenvedett volna. Most azt tudhatjuk meg amit Emma kiabált, és, hogy kitől is lett terhes. És ebben a részben fog találkozni Akoival.
A többiek csak annyit fognak tudni az egész történetből, hogy Emma a bulin kivel feküdt le. A többiről peddig semmit.

Ahogy sétálok a buli felé az arcom szinte lángol. Emmát nagyon rég óta ismerem és tudom, hogy kurva is tud lenni, de még mekkora! A lényeg, hogy jelenleg annyira dühös vagyok, hogy jelen pillanatban aki hozzám mer szólni az vagy nagyon bátor, vagy csak szeretne a pokolba jutni. Amint meglátom, hogy Emma a foci csapatunk kapitánya nyakában csimpaszkodik, azt hiszem megölöm a srácot.  Jó, tudom, hogy már nem járunk Emmával de azért én is tudok olyat amitől ő is mérges lesz! Lassan odasétálok melléjük és boldogan az arcukba vigyorgok.
-Köszönöm a tegnap estét Emma! - momdom önelégült vigyorral. - Nagyon jól tudsz szopni azt meg kell hagyni, viszont én azt ajánlom Akaito, hogy használj óvszert... Nem lenne jó ha valami nemi betegséget elkapnál ettől a kurvától... Ki tudja, hogy te ma hanyadik leszel! Mert... Hiába szakított velem reggel, egy jó kis felejtős sexnek senki sem tud nemet mondani! - azzal ott hagyom őket.
Egyenesen elindulol a piák felé. Nem kell sok és gyorsan beindul a buli. Nem is tudom miért jöttem el ide... Talán azért, hogy bosszút álljak és felszedjek valakit. Nem lenne rossz! De most valami újra vágyom. Ne legyen lány. Legyen fiú! Ne ő legyen a domináns fél, hanem én. De legyen jó vezető! Ne legyen hímkurva. De legyen jó az ágyban! Ne szeressen mást. Csak engem!
Én is beszállok egy jó kis, felelsz vagy merszbe, ahol a részeg görények és kurvák már egymást falják, mert olyan kibaszott jó feladatot kaptak.
Egy lány sétál oda hozzám. Vörös haja és wisky színű szemei voltak. Berángatott egy szobába ahol letámadott. Nem ellenkeztem és ahogy rajtam vonaglott egyszerűen eszméletlen érzés volt. Ahogy elmentem benne az is eszméletlen érzés volt. Mind ketten felöltöztünk már mentem volna ki amikor eszembe jutott, hogy azt az óvszert amit használtunk ki kéne dobni. Megfogtam és egyenessen a kukába dobtam. A velünk szembe lévő szoba felől hallottam, Emma hangját ahogy valaki... Szerintem éppen szépen megrakja. Ahogy benyítottam "véletlen", ügyet sem vetve rám folytatták. Gondolhattam volna, de se baj. Lassan inkább visszacsúkom az ajtót és megtámaszkodóm. Fejem is neki tamasztom a falnak és megvárom amig kijönnek.
Röhögni támad kedvem, de inkább elvetem az ötletet. Hirtelen a zene leáll és mindenki a tv köré gyűlve figyeli azt amit mondanak. De szerintem fel sem fogják mi is folyik körülöttük. A lényeg, hogy egy fiatal fiú eltünt akinek mézbarna haja és zöldes-aramy szemei voltak. Ahogy néztem róla a képet a szívem kihagyott egy ütemet.

A kocsim felé sétálva úgy gondoltam, hogy remek ötlet lesz berakni valami normálus zenét. Mivel nem ittam semmit így fáradtan indulok haza. Ahogy megek a két erdő közt észreveszem, hogy a rendőrők még mindig úgyan úgy keresik a fiút.
Bemegyek a házba és gyorsan lezuhanyzom, és lefekszem az ágyba. Elhatározottan felhúzom az órát fél 4-re.
Hangos csörgés közepette ébresztett az óra. Felkaptam a farmerem, a fekete trikom és rá a fehér ingem. Felvettem a fekete sportcipőm és magammal vittem az egyik pulcsim. Felvettem a kamerám és lefutva a lépcsőn, ki az ajton, ki a kapun változtam át farkassá. Lassú léptekkel indultam meg az őz felé amikor hirtelen elugrott és arra ment ahol az a faház volt.  Felnéztem a faházra ahol felismertem az eltűnt fiút. Visszaváltoztam "emberi" alakomba és felmásztam hozzá. Ráterítettem a pulcsim és elkisértem hozzánk. Lent ültünk a nappaliban amikor megszólalt a csengő. Felállok és Emma áll az ajtóban mikor kinyítom. Úgy viselkedik, mint ha nem történt volna semmi tegnap reggel. Féltékenyen méregeti Akoit...

Most itt meséltem el a nővéremnek, a pasijának, és ennek a cicafiúnak itt mellettem a felállást. Hihetetlen, hogy én legyek a gyerek apja mert mindig óvszerrel csináltuk. Ráadásul Akaitoval is lefeküdt tegnap este, vagy csak nem rémlik neki semmi?
Nem tudom. De azt igen, hogy én szerelmes lettem egy fiúba. A tudta nélkül az újja köré csavart. Már csak az kell, hogy ő is belém szeressen.

You my Cat [ BEFEJEZETT ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora