SELAMMM BEN BUGÜN BURADA @aytil-19 ADLI KİŞİYLE RÖPORTAJ YAPTIM :D
İLK ROPÖRTAJIM :D
YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM :D
..................................................................................................
+ Merhaba biraz kendinizi tanıtırmısınız ??
- Tabi .... Ben komik bazenleri ciddi ama ciddi olunca çok ciddi sevdiğim birini almam gerek ilk başta oyun başlamadan illa ben kazanmam gerekir ama oynuyunca fark etmez yaş deyişip duruyo böyle sitelerde de gerçek adımı vermeyi sevmiyorum ve son derece meraklı biriyim .
+ Hmm peki konya girelim .. Bu kitabı yazmak nerden aklına geldi ??
- Kore ile ilgili birşey yazmak istioyrdum ve adının türkçe olmasını istiyordum ve yaptım :)
+ Hmm . Peki neyden esinlendin ??
- @merve_ilay ın kitabını çok beyeniyordum danıştım o da bu fikri verdi...
+ Hmm anladım ... Güzellik konusunda Merve_ilay 'ın kitaplarına azda olsa benzedimii ??
- Ona benzetmeye çalışmadım ondan yardım aldım ona benzetseydim beni öldürebilirdi :D
+ Ahahah... güzellik konusunda demiştim ama neyse :D Kitabınızdaki karakterlerden en çok hangisini seviyorsunuzz ??
- Jei ve Lindan...
+ Hmm tmm.. Sizce kitabınızın okunacağını düşünüyormusunuzz :D??
- Bilmem her gün deyişiyo yani bana göre :D sizce okunur mu ? 1 soru da benden olsun..:D
+ HAHHAH ... Okunabilir yani eğer kendinize güveniyorsanız neden olmasın :D Peki bu kitabı yazarken hiç destekçiniz varmıydıı ???
- Evet :)
+ Destekçiniz aile içindenmiydi ?? ( herşey merak :D )
- Hayır .. En iyi arkadaşım :))
+ Hmm :D aytil-19 bizimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ediyorum... İnşallah kitaplarınız okunur :)
- İnşallah .. :) asıl ben teşekkür ediyorum..
+ :)
- :D
ARKADAŞLAR OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD RÖPORTAJLARI
Non-FictionYazarlar ve kitapları. Bazı kitaplar vardır okunmayı bekleyen ,sevilmeyi bekleyen.İşte bizde onlara yardımcı oluyoruz.Röportajlarımızla kitapları hakkında sorularımızla birlikte eğlenceyi de eksik etmiyoruz.