@Lerofik (Mary Clean Cinayeti)

235 18 1
                                    

Evett ilk röportaj yaptığımız erkek oluyor kendisi.Keyifli okumalar

*************************************************************

+Merhaba bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

-Merhaba, ben kendimi kısaca özetlersem çok farklı biriyimdir. Çok farklı ve sevilen davranışlarım var. (: Bunu kabul ediyorum.. farklı bir insan, farklı bir erkek olmayı seviyorum. :))

+Farklı olmayı bende çok severim, peki bu kitabı yazmak nereden aklınıza geldi?

-Ben küçüklüğümden beri oyuncu, senarist veya yönetmen olmayı hayal ediyordum. Küçüklüğümden beri kendi kendime yaptığım filmler, diziler var. Bir kısmını yazdım bir kenara. Geçen yaz da aklıma böyle bir şey geldi. Başladım planlamaya. ;)

+İnşallah izleriz filmlerinizi.Kitabınızı yazarken neyden esinlendiniz?

-Hmm. Güzel ve zor bir soru :D Kitap okuyorum ve okumayı çok severim. Okuduğum bazı kitaplardan, izlediğim bazı dizi ve filmlerden esinlenerek böyle bir çalışmayı sundum. Kitabımda her türden insanı bulabilirsiniz. Favori karakterleriniz bile olabilir.

+Kitap okuyunca yanındada kahve iyi gidiyor.Bende çok seviyorum kitap okumayı , kitabınızla bir tuttuğunuz yada benzetmeye çalıştığınız birileri varmı ? :))

-Benzetmeye çalıştığım kişiler yok. Ama ilerleyen bölümlerde büyük bir örgüt ortaya çıkacak ve orada filmlerde gördüğümüz siyahlı gizemli makam arabalarına benzeyen roller var. :D (Çaktırmayın sorulara kısa cevap vermeyi sevmiyorum.) :D

+ :D Gizem varsa bende varım :D İlk röportajlarımızda okuduğunuz kişilerin kitapları varmı ?

-Wattpad 'de yeniyim.Kitap okumuyorum ,yazıyorum :) Özgün olmak için. :)

+Farklılık yani.Peki sizin kitabınızın daha fazla okunacağını düşünüyor musunuz?

-Yani bilmiyorum. Eğer yardım edenler olursa neden olmasın? :)

+Biz arkandayız.Bu kitabı yazarken hiç destekçiniz varmıydı? :)

-Öncelikle teşekkürler. :) Kuzenim wattpad'den bahsediyordu. Bende "Aaa biliyorum onu" dedim. İşte konuştuk. Ben de kendi kitabımdan bahsettim ona. O da "Aa, yazsana" dedi ben de yazmaya karar verdim. :)

+Biz teşekkür ederiz.Benimde ona benzer bir hikayem var şiir sitesindeyken görmüştüm.İsmi neden Mary Clean cinayeti sorabilir miyim?

-Aslında kafamdaki ismi "Abele Gasta Cinayeti" (Abel Gesa Cinayeti)'di. Benim hayal dünyam gerçekten çok büyük. Kendi kendime roller yaratıyorum. Gerçekten film adamıyım ben. :D Sonra Abel Gasta olmaz dedim. Mary Clean koydum. Neden Mary derseniz Mary bana çok cinayet ismi gibi geliyor. Clean ise öylesine rastgele seçtim. :)

+Bencede film adamısınız Mary Clean ismi hem garip hemde cinayet ile ilgili bir isime benziyor.Kitabınız inşallah okunmaya devam eder.Bizimle röportaj yaptığınız için teşekkür ederim :)

-Önemli değil. :) Asıl ben Teşekkür ediyorum. Bu röportajı okuyan herkesi kitabımı okumaya davet ediyorum. :) İyi Günler :)))

+Sizede iyi günler gizem ve korku içeren bu kitaba girdinizmi çıkamıyorsunuz :D

- :D

WATTPAD RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin