@Lolemissa ( HAYAL )

528 28 8
                                    

SELAMM :D  BURADA @lolemissa ADLI YAZARLA RÖPORTAJ EDECEĞİZ.....

İYİ OKUMALAR ..<3<3<3

..................................................................

+ Merhaba biraz kendinizden bahsedermisiniz ??

- Elbette . Hayatta tek gayesi gülümsemek olan, hiperaktif ve aşırı sevecen birisiyim. İnsanlara çabuk güvenirim ve başıma ne geldiyse bu yüzden gelmiştir. Dans etmek ve hikaye yazmak vazgeçilmezim...

+ Hmm.. Hemen konuya geçelim :)) Bu kitabı yazmak nerden aklınıza geldi ??

- Gelecekte kii hedeflerimden biri psikoloji okumak. Ve bir Kore kurgusu yazmak istiyordum bu ikisini birleştirince böyle bir şey ortaya çıktı....

+ Hahah.. tmm neyden esinlendin ??

- İzlediğim bir dizi yada filmde yan karakter olarak psikolojik sorunlar yaşayan bir kız vardı. O kızdan esinlendim...

+ Hmm . Kitabınızla bir tuttuğunuz yada benzetmeye çalıştığınız birileri varmı ??

- Hayır yok.

+ Peki .. :)) İlk röportajımdaki @aytil-19 ' un yada @Merve_ilay 'ın kitaplarını okuyormusunuzz ??

- @Merve_ilay 'ın kitabını okuyorum

+ Hmm ... En çok hangi bölümlerini veya kişilerini seviyorsunuz. .. Sevmmediğiniz yerleride söylemek isterseniz alabiliriz :)) ??

- Youra ve Hyun ki 'nin atışmalarını seviyorum :):) Sevmediğim yönü ise kısa olması :))

+ Hahhah .. Anlaşıldı :D Sizce kitabınızın daha fazla okunacağını düşünüyormusunuz ??

- Bilmem. Kendi kitabımı eleştiremeyeceğim. Ama okunacağını umud ediyorum...

+ İnşallah okunur :D Peki bu kitabı yazarken hiç destekçiniz varmıydı ??

- Evet . @ronezmi ve @semanurkaya82

+ Onlara buradan selamlar ( Hakket kendimi kanal sunucusu hissediyomm :D ) Bir sürü hikayenizin içinden bu kitabı neden seçtinizz ??

- Çünkü bu benim ilk kore kurgum :)

+ Ewettt ... Sizinle tanışmak güzeldi inşallah hikayelerinizi önümüzde kitap olarak durduğunu görürüz ... Bizimle Röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederizz :D

- Asıl ben teşekkür ederim. :)

+ :))

- :))

WATTPAD RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin