@MANYAKK_ ( BİR GENÇ KIZIN ACILARLA DOLU GÜNLÜĞÜ )

505 33 3
                                    

SELAM BURADADA @MANYAKK_ ADLI KİŞİYLE RÖPORTAJ YAPTIM 

İYİ OKUMALAR :D

.......................................

+ Merhaba kendinizden biraz bahsedermisiniz ??

- Biraz manyağımdır :D Hikaye yazmayı ve okumayı severim :) Hikayelerimde iddalıyımdır.Günümün yarısını hikaye yazrak geçiririm :) ...

+ hAHAHAH konuya geçelim :)) Bu kitabı yazmak nerden aklınıza geldi ??

- Immm,okuduğum bazı kitaplardan :D esinlendim

+ Okuduğunuz kitapları paylaşmak istermisiniz ?? :))

- Atlantisin Yükselişi,Fısıltı vb....

+ Tmm neyden esinlendin ??

- Adını hatırlamıyorum arkadaşımla derste okumuştum çocuklar suçsuz yere hepisaneye filan giriyorlardı bende o romanı evirip çevirdim ortaya böle bir hikaye çıktı :D

+ Hahah .. Kitabınızla bir tuttuğunuz yada benzetmeye çalıştığınız birileri varmı ??

- Yok galiba..

+ İlk röportaj yaptığım kişilerden kitabını okuduğunuz kişi varmıı ???

- Evet var merve_ilay kankam olur :D

+ Arkadaş herkesde onun kitabını okuyo yazar olur inşallah :D ... En çok hangi bölümlerini veya kişilerini seviyorsunuz. .. Sevmmediğiniz yerleride söylemek isterseniz alabiliriz :)) ??

- Kendi kitabımın yoksa onunmu?

+ Onun :))

- Imm bilmem ki? Youra ve Hyun ki..

+ Hahhah .. anlaşıldı :D sizce Merve ilay ın hikayelerinin daha fazla okunacağını düşünüyormusunuz ??

- Bilmem okunur heralde ..

+ Ewet :)) peki ewet sizinkine geçelim kitabınız daha fazla okunacağını düşünüyormusunuzz ??

- evet :D

+ Peki bu kitabı yazarken hiç destekçiniz varmıydııı ??

- Evet vardı..

+ ?? kimlerdi ??

- Arkadaşım ve kuzenim :)

+ Hmm .... iki hikayeniz arasından bu hikayeyi neden seçtiniz ?

- Dİğeri hikaye değil komik sözler :) seçtiğim hikayeyi yeni yazdım ve güzel olduğunu düşünüyorum o nedenle bunu seçtim :)

+ Hmm anladım bizimle röportaj yaptığınız için çok sağolun :))

- Birşey değil :) ben teşekkür edrim ;)

+ :))

OKUDUĞUNUZ İÇİN SAĞOLUNNN :))

WATTPAD RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin