@xsevmexmelekx ( İntikam , Kin ve Aşk )

312 25 6
                                    

SELAMMMM :D BURADADA @xsevmexmelekx ADLI YAZARLA RÖPORTAJ YAPTIM :D

İYİ OKUMALAR ..

....................................................................................

+ Merhaba .. Bİraz kendinizden bahsedermisiniz ??

- Öncelikle sizede merhaba .İsmim Merve ve lakabım sır hazinesidir.Biraz da meraklıyımdır.....

+ Hmm.. Hemen konuya geçelim :)) Bu kitabı yazmak nerden aklınıza geldi ??

- Aklıma kendi hayatımda yaşadığım bir olaydan geldi.

+ O olayı sorsam ??

- Peki , bir çocuğu seviyordum. Hemde aşırı derecede sevgi miydi yoksa heves miydi bilmiyordum.Sadece saf bir kız olarak ama o benim içimdeki sevgiyi öldürdü. Çünkü o asıl olarak beni kullanıyordu....

+ Ovvv .. Üzüldüm nefret ediyorum öyle şeeylerden yaşamasam bile :/ Konuya girelim .. Kitabı yazarken neyden esinlendin ??

- Bir an kendi kendime neden benim hayatımdan bir hikaye çıkarılmasın diye düşünürken bir an kendimi burada buldum.

+ Haha :D İyi yapmışsınız ... Hmm . Kitabınızla bir tuttuğunuz yada benzetmeye çalıştığınız birileri varmı ??

- Ah evet ilk okuduğum hikaye çok hoşuma gitmişti İddia adlı bir hikaye yazarını gerçekten tebrik ediyorum . :)

+ Yazarıı ??

- DefneOzerr...

+ Hmm .. Kendimi yalnız hissediyorum okuyacak hiçbirşey yok diyenlere ...Öneriyoruz arkadaşlar :D İlk röportajlarımızda okuduğunuz kişilerin kitapları varmı ??

- Var neredeyse birçoğunun hikayesini okumusumdur.Merve_ilay ın. Garip Kisilik'lere devam etmesini şiddetle öneririm. :D

+ O kızın cinayeti elimden olacak :D Sizce kitabınızın daha fazla okunacağını düşünüyormusunuz ??

- Bilemiyorum ama bana en çok mutluluk veren şey hikayemin ardındaki beni görmeleri....

+ Hmm .İnşallah okunur canım ... Peki bu kitabı yazarken hiç destekçiniz varmıydı ??

- Aslında vardı en yakın arkadaşım (gerçek hayatta) Semanur bana hep destek verirdi.Ve bu sitedeyken lanessas , Merve_ilay her zaman yanimda oldular. :)

+ Off benim yanımda Merve ' den bahsetmen arkadaş artık :Dkhfrgvyf YETER YETER :D Bir sürü hikayenizin içinden bu kitabı neden seçtinizz ?? :))

- En sevdiğim kurgulardan biri olduğu için. Bu kitabı seçtim...

+ Hmm anladım İnşallah okunmaya devam eder .. Bizimle Röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim :))

- Bende teşekkür ederim :)

+ :D

- Umarım kitabınız bol bol okunur :D

+ Sağolun umarım :D

- :D Gerçekten çok eğlendim siz saolun ....

+ :D

ALLAHIM YİNE MERVE Lİ BİR SON ....

AMA YAZARIMIZ BİZİM HER YERDE ADI GEÇEN MERVE İLE ADAŞ ÇIKTIIII :D

WATTPAD RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin