Doğum günü

697 26 1
                                    

Dolabımı açmış bakıyordum ne giysem diye sonra gözüm mavi çiçekli elbiseme kaydı. Altına beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim ve koluma mavi çantamı takdım. Saçlarıma maşa yaptım gözlerime elbisemin renginin tonlarında göz makyajı ve koyu kırmızı ruj sürdüm. Hazırdım çantamı ve ayakkabılarımı alıp camdan atladım. Bahçe kapısından çıktım ve bir taksiye binip gittim. İçimı bir huzursuzluk kapladı. Babaannem ya uyanıp odama girerse ben ne yapardım. Bunu aklımdan çıkardığımda geldiğimi fark ettim taksiciye parayı verip indim. Parti bir barda olduğu için başkalarıda vardı, kalbalıktı yani. Zeki'yle Selin'i görür görmez yanına gittim. Ooo Zümrüt babaannen nasıl izin verdi. Vallaha Belkıs hanimin izin verdiğini hiç tahmin etmiyorum Zeki. Doğru dedin Selin babaannem izin vermedi ben kaçtım. Neyse kapatalım bu konuyu ne içersiniz kızlar. Şey ben meyvesuyu alayım. Sen Selin ne istersin. Ben viski alırım . Tamamdır getiriyorum. Zeki içeceklerimizi getirdi her ihtimali karşı yinede kokladım içinde alkol varmı diye. Zeki yürürdü hadi dans edelim diye ikisi üç bardaktan sonra sarhoş olmuştu. Tamam hadi dans edelim o zaman dedikten sonra piste gittik ve dans etmeye başladık. Aslında hiç sevmezdim böyle yerleri ama bir kere babaanneme karşı çıkmak istedim. Herkes sarmaş dolaş dans ediyordu. Selin ve Zeki kendinden geçmiş bir şekilde dans ediyordu ben de onlara eşlik ediyordum. Bir anda yanıma bir oğlan geldi benimle dans etmeye başladı. Fazla yakınlaşdı üstelik sarhoştu. Bana dokunmaya başlayınca. " ne yaptığını sanıyorsun sen." Dedim ve arkamı dönüp gitçeğim zaman kolumdan tuttu sıkı sıkı ve öpmeye çalışıyordu. Rahat bırak beni istemiyorum bırak dedim sana. Bir yandanda iteliyordum ama hiç fayda etmiyordu. Bırak beni kolumu acıtıyorsun. Biri gelip kafa attı oğlan o anda yere yığıldı. Kolumdan tutup beni dışarı çıkardı yüzü belli değildi çok karanlıktı. Bir daha böyle yerlere yalnız gelme. Yalnız değilimki arkadaşlarımla geldim. Hakikaten Selin ve Zeki nerdeydi neden olay müdahale etmediler. Ey sana diyorum dinliyor musun beni. Ah şey evet dinliyorum. Yalnız gelmedim arkadaşlarımda var içerdeler. İyi. Yüzü çok beli olmuyor ama hatları çok güzeldi. Sen bence artık evine git. Tamam giderim çok sağol beni kurtardığın için. Bir şey demeden arkasını dönüp gitti. Bende bir taksi çevirdim ve eve gittim.

Eve geldiğimde ışıklar yanıyordu. Babam ve babaannem içeri girdiğimde sinirlilerdi. Babaannem gelir gelmez nerdesin sen, kaç saattir seni arıyoruz neden telefonlarına cevap vermiyorsun dedi. Duymadım özür dilerim. Özürmu ben sana gidemesin demedimi diye bağırdı babaannem. Babam çok kızgındı belliydi bakışlarından. Babaannem babama doğru döndü Erdem sen bir şeyler dememiceksin dedi. Babam sinirli sinirli geldi bana doğru. Niye gittin dedi. Be.. bbbe ben Arkadaşımın doğum günüydü gittim. Zaten gittiğime pişman oldum gitmem bir daha      
Baba ne olursun affet. Sana gece dışarı çikmak yasak denildi. Neden söz dinlemiyorsun. Ben 19 yaşındayım kendi kararlarımı vere bilirim bu yaşıma kadar hep kısıtladınız beni. Zümrüt onu yapma, buraya gitme, bu okula, şunu yap diye diye beni kısıtladınız. Yeter artık size hesap vermek zorunda değilim bıktım. Yeter baba sen benle hiç bir zaman ilgilenmedin hep her şeyi babaanneme yapmasını söyledin. Annem seni terk etti diye acısını benden çıkardın. Sen bana doğru düzgün babalık bile yapmadın. Sen anca kadın peşinde koşuyorsun. Babam bana bir tokat atı. Çok kızgındı babam ilk defa bu kadar kızgın gördüm. Hemen odana çık senin yüzünü görmek istemiyorum. Yukarı odama çıktım. Üstümü çıkartıp pijamalarımı giydim. Yatağa uzandım babamın attığı o tokat Canımı değil ama kalbimi çok acıttı. Sonra o oğlan geldi aklıma beni ordan alıp çekmesi. Niye insan tanımadığı birine böyle yaparki ya onunda başı belaya girse benim yüzümden. Beni kurtarmasaydı ne olurdu hiç düşünmek bile istemiyorum.  Bunları düşünürken kendimi uykuya teslim ettim.

Zümrüt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin