Ah Erdem senin olmayı çok özlemişim. Bende seni özlemişim sevgilim. Gitmesen olmazmı bu gece birlikte uyuyalım. Olur zümrütü arayıp ona gelemeyeceğimi söyleyim merak etmesin.
Zümrüt benimle yani şey benimle evlenir misin. Evet evlenirim. Ya biliyorum biraz erken oldu ama seni tek bir gün göremediğim zamanlar o kadar özlüyorumki. O zaman bu yüzük senin takıyorum. O anin büyüsü babamın aramasıyla bozuldu. Efendin babacım? Kızım ben bu gece eve gelemeyeceğim haberin olsun. Tamam babamcim. Sende fazla geç kalma. Tamam ben şimdi zaten çıkarım eve gelincede mesaj atarım sana. Tamam kızım. Ne olmuş canım? babam bu gece eve gelemeyeceğini söyledi. O zaman bu geceyi burda geçirelim. Olmaz Burak babam eve gideceğimi söyledim hem yarın sabah erken kalkacağım. Peki sen nasıl istersen. Kalkalım istersen olur fazla geç kalmayım yarın erken kalkacağım.
Erdem ne olursun yarın kızımıza bu durumu açıklayalım. Olmaz Deren çok erken. Zümrüt bu durumu nasıl karşılar bilemiyorum. Senden ve kızımdan daha fazla ayrı kalamıyorum anla beni. Seni anlıyorum ama dediğim gibi daha çok erken.
Çok teşekkür ederim bu gün için Burak. Asıl ben teşekkür ederim teklifimi kabul ettiğin için. En kısa zamanda aile arasında yüzük takarız. Evet ben bu konuyu babaanneme söylerim fazla uzamasın. Hadi sen içeri gir üşüme. Tamam canım görüşürüz.
Mutluydum hemde çok. Hemen içeri girdim ve kendimi yatağa attım ve kendimi uykuya teslim ettim.Sabah
Allah allah Zümrüt bana mesaj atmamış acaba başına bir şey mi geldi. Arasana. Kızım nerdesin sen? Evdeyim baba, ne oldu? Mesaj atmamışsın o yüzden merak ettim. AA ben onu unuttum özür dilerim meraklandırdım seni. Hazırlan seni almaya gelim. Gerek yok baba şimdi evden çıkıyorum taksiyle giderim. Kızım alırım ben. Baba sen gelene kadar ben geç kalırım o yüzden gerek yok. Tamam kızım akşama görüşürüz. GörüşürüzBaşıma o gün kötü şeylerin geleceğini nerden bile bilirdimki. Keşke babam beni gelip bıraksaydı. İşe diye evden çıktım bir taksi çevirmek için yolun kenarında bekliyordum hiç şansıma hiç boş taksi geçmiyordu. Önümde bir araba durdu içinden biriindi ve beni zorla arabaya bindirdi. İçimi çok büyük bir korku kaplamıştı. Siz kimsiniz? Ne yaptığını sanıyorsunuz. Bizim kim olduğumuz sizi hanımefendi ilgilendirmez. Ne olursunuz bırakın beni. Vallaha emir büyük yerden. Gidemeyiz hiçbir yere.
2 saat sonra
Ah kızım nerde kaldın. Neden açmıyorsun telefonu. Arayan kim? Deren hanım patronum. İyi artık kimse sana ulaşamayacak.
Erdem, Zümrüt iki saat oldu daha halen gelmedi üstelik arıyorum ama telefonlara cevap vermiyor. Ne diyorsun sen Deren. İşi çıkmış olsa mutlaka haber ederdi kesin başına bir şey geldi. Bilmiyorum bir şey yap eve git bak.
Neresi burası, nereye geldik? Görürsün şimdi nereye geldiğimizi. Gir içeri! Otur! Otur dedim sana! Bağlayın ellerini şunun patron sıkı sıkı tembih etti. Ne olursunuz bırak gidim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt
ChickLitZümrüt bu hayata kocaman bir ailesi olmasina rağmen kendini yalnız hisseder. Üzerindeki baskıdan çok bunaldığını farkına varır ve bu durumdan kurtulmak istesede imkansızdır. Ailesin hataları yüzünden hayatı mahv olur. Hem annesizliğe terk edilmiş he...