♣ 2.BÖLÜM ♣

257 11 3
                                    

İşte 2. Bölüm ile karşınızdayıız.

Yorumlarınız bizi çok mutlu etti. Okumaya devam ediin ! Multimedia'da Bahar, Başak ve İki taş varlık var :) Ayrıca bölüm şarkısı da var dinleyebilirsiniz *.~  Keyifli okumalarr..xx ^^

 Başak anladığını söyledikten sonra beklemeye başladık. Bekle..Bekle..Bekle...Al işte beklemenin sonucu koca bir sıfır.Zil çaldı ve müdürün konuşmasını dinlemek üzere bahçeye çıktık.

 
  Herkes toplanmıştı baya kalabalıktı. Gözlerim o iki taş varlığı aradı. Nerede lan bunlar !? Başak'ı dürttüm soran gözlerle bana baktı. "Çocukları gördün mü ?" diye sordum. Şöyle bir etrafı taradı, sonra kafasını sağa sola sallayıp bana baktı. Kesin bir haltlar karıştırıyorlar bunlar.

  Başak'ı çekiştirerek okulun etrafında dolaşmaya başladım. Arka bahçeye geldiğimizde konuşma sesleri duydum. Başak'ı elimle dur işareti vererek durmasını sağladım.
Biraz daha yaklaşıp duvarın girintisine saklandım. Basak bana kısık sesle "Bahar ne yapıyorsun ? Başımıza iş alacağız hadi gidelim" dedi. Ama ben hiç dinler miyim? Tabiki de dinlemem. Bir Bahar canlısı başına her türlü gelebilecek beladan uzak durmaz. Duramaz. Başak'a göz devirip, biraz daha yaklaştım. İşte şimdi duyuyordum. Sanırım bu o iki taş varlıktı.

  Heey bir dakika onlar ne yapıyorlar öyle ?? Sigara mi içiyorlar :O Bakayım valla sigara içiyorlar.

  Başak'da merakına yenik düşüp benim yanımda yerini almıştı bile. Vay be şunlara bak. Biz 3 yıldır bu siktiğimin okulundayız, hiç sigara içmemişiz. Elin taş varlıkları yeni geldiği okulda rahat rahat tüttürüyorlar. Vay amk.

  Daha konuşmalarını dinleyemeden susmuşlardı. Of yine düşüncelerime dalarak dediklerini duymamıştım." Ha-ha-hapşuu" Başak yavrum naptın sen :( "Hay amk Başak yaa saklan. Şimdi hapşurulacak zaman mıydı ya allasen." Başak yavru köpek bakışı atarak özür diledi. Neyse inşallah duymamışlardır.

  Başak usulca "Bence duydular, baksana ses kesildi" dedi.Tam evet ya diyecektim ki duyduğumuz sesle irkildik."Kim var orada?." Bu ses kahverengi saçlı kahverengi gözlü ve elinde hâlâ sigarasıyla etrafa göz atan çocuktan gelmişti.Duvarın arkasından çıktım.
Başak ne kadar tutmak istese de çıktım.Beladan asla korkmam. "Benim" dedim. Oldukça sakin ses tonumla. "Bakıyorum da keyifler yerinde beyler?"dedim ve kahkaha attım. Siyah saçlı olan kahkaha attı ve dudağını ıslattı. "Evet"dedi ve daha sonrasında sigarasından iki nefes daha aldı."Okulun kurallarını okudunuz mu siz?" dedim okumuş olduklarını umarak. Kahverengi saçlı olan cevapladı bu sorumu "Hayır okumadık bir problem mi vardı .?" "Evet var. Bu okulda sigara içmek yasak." Son kelimemi iyice vurgulayarak söylemiştim.

  "Demek öyle " dedi kahverengi saçlı olan çocuk, gayet ciddi olan ses tonuyla. "Evet " dedim dişlerimin arasından tıslayarak. "Aslında sen de içmek istiyorsun, ama malum okul kuralları (!) " dedi siyah saçlı çocuk. Bu sözüne göz devirdim. "İstersen bir nefes çekebilirsin ? " dedi kahverengi saçlı çocuk. Ciddi olduğunu anlamak için tek kaşımı kaldırıp cevap beklercesine baktım. "Gel hadi korkma adam yemiyoruz" dedi kahverengi saçlı çocuk. Kendimden emin adımlarla onlara doğru yürüdüm. "Ve diğer kız,  sende saklandığın yerden çık " dedi siyah saçlı çocuk. Bu sözü Başak'a idi. Başak saklandığı yerden çıkarak gözlerini kısıp çekinerek bize doğru geldi. İşte benim cesur kızım (!)

  Başak bana ne yapıyorsun sen anlamında kafasını oynatınca "Başak gel hadi "dedim ve kahverengi saçlı, adını bilmediğim çocuktan sigarasını aldım içime uzun uzun çektim ve havaya üfledim."Biraz kaçamak pek sorun gibi gözükmüyor."Kahkaha attım ve bir nefes daha çektim içime. Başak'ta siyah saçlı olan çocuktan sigarasını almıştı. Sigarayı ağzına götürdü ve yavaş yavaş çekti içine. Dumanı yukarıya saldı. Bende tam sigarayı bitirmek üzere tekrardan içecektim ki, bir ses duydum.Müdür yardımcımız elleriyle bizi alkışlayarak yanımıza doğru geliyordu.Hemen sigaraları yere attık. Ama ne fayda. Görmüştü artık bizi. Kaçışımız yoktu. "Me-mehmet hocam"dedim.

  "Önce hanginiz anlatmaya başlayacak ?"  diye sordu. İşte şimdi yandık. Başak hemen lafa girdi. " Mehmet hocam aslında biz buradan geçiyorduk, sigara dumanına buraya geldik ne yapıyorsunuz derken sigaraları ellerimize tutuşturdular. O sırada siz geldiniz." Mehmet hoca "Yaa tesadüfe bak sen " dedi inanmiş gibi yaparak ama inanmadığını herkes biliyordu. "Yeni gelen ögrenciler siz bir şey diyecek misiniz? " dedi. Kahverengi saçlı çocuk "Hocam tamamen yalan biz buradan geçiyorduk ve onları gördük size söylemeye gelecektik ama siz geldiniz" dedi. Mehmet hoca çenesini sıvazlayıp "Sanırım  sigaralar sizin elinizde olduğu için erkeklere inanıyorum ve onların ki daha mantıklı" dedi. Erkekler bıyık altından pis pis sırıtırken, biz ise 'Fuck Off Bitch' bakışlarını onlara fırlatıyorduk. Mehmet hoca " Siz ikiniz" diyerek bizi işaret etti. "Benimle geliyorsunuz" dedi. Erkekleri işaret edip "Siz de sıranıza geçin" dedi otoriter ses tonuyla..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♣ İKİZ BELA ♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin