BİR GECE ÇÖKÜŞÜ

9 2 0
                                    

Özge ve Mert çok iyi arkadaşlardı, yedikleri içtikleri ayrı gitmezdi.birbirlerini kardeş gibi görüyorlardı.bir gün okulda fen hocaları bir ödev verdi . doğadaki yaşam , doğada  kaybolsanız nasıl yolunuzu bulursunuz ?bu ödev için Coğrafya öğretmeni Şengül hanım  bu ödevi, ister ikili ister dörtlü gruplar halinde yapabilirsiniz dedi.

Şengül öğretmen: Çocuklar bu ödev için zorlamam yok!fakat bu ilk sinavınızda 70 in üstünde alan yok siz bilirsiniz .

Mert:Tamam hocam o zaman benle Özge yapalım bu ödevi

Özge:(Mert'in kulağına fısıldayarak) bana sormadan karar verme sonuçta benide kattın işin içine.

Mert:ya ne olcak.hem sen kaç almıştın?

Özge: 56
Mert : melek teyzenin haberi var mı?
Özge:off mert tamam . anlamıyorum her dediğini nasıl kabul ettiriyorsun bana?
Şengül öğretmen:çocuklar sadece 3 haftanız var ,ona göre kararlaştırın.

💥💥💥 Teneffüs zili çalar💥💥💥

Mert ve Özge okuldan çıkar .Eve doğru yola koyulurlar.o zamana kadar iki yakın arkadaşın anneleri birbirleriyle telefonla konuşurlar.

Melek hanım:alo Serpil nasılsın? Özledim kız seni ,okul yüzünden çok az görüşüyoruz.

Serpil hanım:iyiyim canım sen nasılsın?evet valla şu çocukların okulu olmasaydı...

Melek hanım:bende iyiyim sağol.şey için aradım, acaba sen bize gelsen, mertide getirsen hem iki laflaşmış oluruz ne dersin?

Serpil hanım:valla çok iyi olur bende özledim zaten bol köpüklü Türk kahveni!
Mert eve gitti. Çantasını koltuğun üzerine fırlattıp banyoya koştu..
Özge de kendi evine yeni ulaşmış.melek hanım Özge gelir gelmez ;

Melek hanım:kızım Mert ve annesi bize gelecek.lütfen okul kıyafetlerini odana götür.Bende ,şöyle bir eve süpürge atayım eve.

Özge:Ne! Gerçekten mi? Olley.

Melek hanım: kızım yalan söyleyecek bir halim mi var?

   Mert banyodan çıktıktan sonra,Serpil  hanım aynı konuyu Mertlede konuşur.mert hazırlanır ve annesiyle  beraber yola koyulurlar.sonunda evlerine ulaşır ve zili çalarlar.
     🔔🔔

Özge kapıyı açar ve Serpil hanımla oğlu Mert içeri girerler.salona geçip otururlar .sonra Mert konuya başlar;

Mert: melek teyze bizim bir odevimiz var ve yardımınıza  ihtiyaç olacağız.
Özge:aaaa bak ben onu unuttum anneme söylemeyi
Melek hanım: söyle yavrum neye ihtiyacınız var?
Mert: Şengül hocayı biliyorsun değil mi? işte ,o bize doğa ile ilgili bir ödev verdi.dogadaki yaşam konumuz işte doğada kaybolsanız nasıl yolunuzu bulur sunuz?

Melek hanım: Anladım yavrum, peki ne zamana kadar ?

Mert:Eee  bugün cuma ise yarın değil he tamam , haftaya cumaya kadar evet ,hayır ya 3 hafta süremiz var işte .

Melek hanım:Tamam yavrum ödevinizi yaparsanız yapın aa bir de şey ,Özge önemli bir sınav olacağınızı söylemişti sonuçlar nasıl?

BİR GECE ÇÖKÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin