Hayal et!
Bir dondurmacıda en sevdiğin dondurmayı yiyorsun. Teras katta oturmuş saçların hafif bir rüzgardan dolayı uçuşuyor. Dondurmayı yerken kitap okumaya çalışıyorsun. Sonra birden bir patlama sesi sen hemen başını sesin geldiği yöne çeviriyorsun. Bankacılar bankayı patlatmış ve para dolu çantalarla kaçmaya çalışıyorlar. Sen 'Siz zor kaçarsınız.' Diye düşünüyorsunuz. Sen izlemeye devam ederken birden yanında biri berilir. Sen kafanı çevirirsin birde kimi göresin. Örümcek adam. O onları izliyordu seni fark etmemişti.
"Bence geç olmadan yakala."
O hemen kafasını sana çevirir. Sen hala adamlara bakarsın.
"Yakalar yakalamasınada o ellerindeki silah beni öldürebilir."
Sen adamın elindeki silaha bakarsın içinden
'Uzaylı teknilojisi işte.' Diye düşünürsün. Sonra birden aklına bir plan gelir."Bence adamı uzaktan ağlarına yakalayıp kafasını şurdaki demire çarpabilirsin. Bu sayede adam bayılır ve elindeki silah düşer."
Örümcek adam sana döner sen omuz silker ve masadaki dondurmayı alıp yemeye devam edersin. Örümcek aşaģıya atlar ve senin dediğini yapar. Senin yüzünde bir gülseme. Sen masya dönüp kitabını alırsın ve dükkanın çıkış kapısına doğru gidersin. Sonra arkadan bir ses duyarsın.
"Hey! Dondurma hastası."
Sen sana dediğini anlarsın ve arkanı dönersin. San doğru gelir ve önünde durar boyun kısa olduğu için başını kaldırırsın.
"Şey doğrusu sana teşekkür ederim. Bu gün biraz dalgındım da. Ondan dolayı plan yapamadım. Yoksa çok güzel planlar yaparım."
Sen gülümsersin.
"Öncelikle birşeydeğil. Sonra eminim plan yapardın."
Ve arkanı dönüp tam gidecekken bukez kolundan tutup sen döndürür.Sen ona kaşlarını çatmış bakarken.
"Eee kuru kuruya teşekkür olmaz dondurma hastası. Bundan dolayı sana dondurma ısmarlıyacağım."
Yüzün garil bir hal alır. Sonra ne dediğini anca anlar ve.
"Peki ağa kafa. Dondurmaya hayır diyemem zaten."
Der ve dondurmacıya gidip dondurma yersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Holland İle Hayal Et! (Bitti)
FanficMerhaba bunu okuyan kişi nasılsın umarım iyisindir. Bu kitabın açıklama bölümüne hoş geldin. Ben daha fazla uzatmıyim bence. Kitabımızda Tom Holland ile hayel etlerimiz vardır bi' de Spaydimiz ile. Ahh Spaydii. Neyse lafı çok uzmıyim sana iyi okumal...