Yıllardan 20.07.2006 ben 7 buçuk yaşındayım,adım Helin,annemle yaşıyorum babamı 2ay önce kaybettim ve babamı çok özlüyorum. Her zaman onu gözümde canlandırıp resimlerini çiziyorum. Ben yerine göre duygusal yerine göre ise çok içine kapanık bir insanım . Tek aile üyemiz halam ve kuzenim Zeynep, tek kuzenim olduğu için onu çok seviyorum Her zaman fotoğraflar çeker, bakım yapar bir gün bile benim kıracak bir söz veya davranış sergilemedi.Halamın hâlâ mutsuz olduğunu düşünüyorum Çünkü ben nasıl babamı kaybettiysem o da kardeşini kaybetti .Babam öldükten sonra gittikçe maddi durumumuz düştü ve borca girdik,annem bir işte çalışınca halam da katkıda bulundu ve sorunumuzu çözdük yani buralara gelebildiysem hep annemle halam sayesinde,annem ne olursa olsun okul okumamı isterdı ,okul demişken en sevdiğim ders resim en düşük dersim ise matematik arkadaşlarımı seviyorum fakat babam öldükten sonra benle çok dalga geçiyorlar ve bu durum beni çok üzüyor bir gün annem odama girmiş ve resimlerimi okul sergisine almıştı. Babamın resimlerini okuldaki sergide görünce hemen öfkelendim hem de üzülmüştüm, Çünkü arkadaşlarım şaşkın gözlerle beni küçük düşürecek kırıcı sözler söylüyorlardı. Koşarak eve gittiğim de anneme sordum. Annem sergiye koyduğunu söyleyince ağlayarak odama gittim ve daha çok resim çizdim,yarın oldu halamla kuzenim geldi ,annemle halam dışarı çıktılar ben ve kuzenim ise evde oturmuş televizyon izliyorduk canımız sıkıldı kuzenim odama girdi. Dayısının yani babamın resimlerini görünce çok şaşırdı . Bana " bu resimlerin kimin çizdigini "sorunca ben de "ben" dedim çok şaşırmıştı, Çünkü resimlerimi çok beğenmişti bana" neden bunları sergiye almıyorsun öğretmen çok beğenir" dedi ben üzülerek" annem benden habersiz resimlerimi sergiye almış ve arkadaşlarım benimle dalga geçti. Asla annemi affetmeyeceğim bir daha onunla konuşmayacağım "dedim. Annem ve halam geldi,odamdan çıkmadım ve hep resimler çizdim.Hayat cok kisa ben bu kisa hayatimda hep babamin rasimlerini cizerek gecirdim...
13.02.2018 yılı Ben 19 yaşındayım kuzenim büyüdü pilot şimdi.Sizce ben ne olmuş olabilirim ??
Ünlü bir ressamım ve işimden çok memnunum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 şey; Resim Müzik ve Dans
ChickLit3 kızın mucize eseri aynı saatte , dakikada hatta ve hatta aynı saniyede doğması fakat farklı yerlerde ve farklı kültürde aileleribir birbirlerine benzemeleri ve isimlerinin baş harfinin bile aynısı olması ... bu kızların birinin Türk , biri Alman...