Halia yatacağı yere gider girdiği yer ise kocaman 5 yıldızlı bir oteldir ve halia odasına gider ,duş alır , yemek yemek için restaurantta iner. Halia nin aklına helin gelir ve yine düşüncelere dalar.
😍HALIANIN DÜŞÜNCESİ😍
"Acaba Helin denilen kız benim ikizin olabilirmi?offf benzediğimize göre o benim kardeşim, peki benim annem babam kim?hayır hayır bunu annemle babama söylersem beni evlatlıktan reddedebilirler bu sefer yoksulluğu tatmak zorunda kalırım en iyisi Helinin annesini ve babasını araştırmalıyım" der ve korumasını odasına çağırır.
Korumasina:Helin diye bir kız var soyadını bilmiyorum ama bana çok benziyo ve bildiğim kadarıyla Türk biri bu kızın ailesini bul,hayatını arastir,yanıma gel bu arada sosyal medyadan araştırırsan senin için daha kolay olur hadi işe başla der.koruma Halia nin odasından çıkar.
Şimdide Hennaya bakalım...
Hena büyümüştür tabi Hennanin annesi ve babası yoktur sadece küçüklüğünde onu bir şarkıcı yapan adam vardır yanında tabi Henna onu babasından daha çok sevmiş hata onu babası gibi görmüştü Henna Güney Korede müzisyenlik yapıyordur ve kucuklunden beli 5 albüm bile çıkarmıştır. Henna bir sabah uyanır ve dışarı çıkar o sırada Helin ve Ayşeyi görür,yanlış gördüğünü sanar ,yoluna devam eder o sırada Helin ise yanlarındaki tourist kadınlara birşeyler anlatır yani Henna'yi göremez Helin ve Ayşe tourist kadınları dolandırmaya ve birşeyler göstermeye çalışırlar çoğu yeri dolaşırlar Henna babası için mağazaya girer ve gözüne takılan birkaç gömlek ve pantolon alır o sırada Hennanin babası arar ve nerde kaldigini acilen yanına gelmesini ister o anda Helinle yanyana yürür ama bir birlerini göremezler tabi o sırada Helinin kuzeni Aysenin gözünden kacmaz😁 ama sorun çıkmaması için Hennayla tartışmak istemez ve Helinin yanına doğru gider.Helin Temayı görmemesi için Ayşe Helini oyalamaya çalışır. Henna ise taksiye binip babasının yanına gider babasının Hennaya bir iyi haberi vardır .
Babası:henna kizin sana iyi haberlerim var bir şirket beni aradı ve senin bir yıl önceki şarkını çıkarmak istediklerini yani bu şarkıyla bir klip hazirlanmasini istiyorlar ,yarın klip için oraya gidicez ,hem senin elindeki poşetler ne !ne aldin
Henna:senin için bir kac kıyafet aldım hem hep bana alıyorsun biraz da sen güzel gorun;hep benmi güzel görünmeliyim. Fakat sana birşey söyliyeceğim bir şey var.
Babasi:sor tabikide kızım
Henna:neden benim gözüm seninki gibi çekik degil ama hatırladığım kadarıyla benim öz babamın da gözleri benimki gibiydi ve ama keşke sana benzeseydim ve öz babam olsaydın. Baba bu arada sana bir soru sormak istiyorum ,fakat sormamı istemediğin soru ama artık büyüdüm bu sorunun cevabını almalıyım.
Babasi: tabikide sor ama bu soruda neymiş böyle?
Henna: neden senin bir eşin ve çocuğun yok der.
Babasi: üzgün ve sinirli bir tavırla: şimdi anladim neden hep bu soruyu sormak istediğini! Ama artık büyüdüm ve benim kızımsın neyse çok kurcaladın anlatayım sana ve babası hüzünlü bir şekilde anlatmaya başlar. Benim senin yaşında bir kızım vardı...babasi sözünü bitirmeden
Henna: vaav! senin bir kızın mı
vardi?
Babası: Henna biraz bekle anlatıyorum.
Henna : tamam der ve babası konusmaya devam eder.
... Babasi: firtinali bir geceydi tabi benim kizin çok küçüktü . Eve doğru gidiyorduk arabanın içinde ben , eşim ve kızım vardı. Arabanın aniden silecekleri bozuldu ve birden bire bir yerlere çarptık işte o zaman hayatimin en kötü günüydü çünkü;gözümün önünde kizin ve eşim kanlı bir hâlde arabanın içindeydi o an aklıma hiçbirşey gelmiyordu , telefon kirildigindan dolayı ambulansı bile ariyamamsitim.
Henna lafa atlayarak: aaâa peki sana birşey olmadimi ?
Babasi:tabiki oldu ama okadar ciddi değildi yaraların ve o 'an kendimi bile düşünemiyordum, gittikçe Hennanin babası ağlayınca😢
Henna : tamam yeter söyleme! ben senin bukadar üzüleceğini düşünememiştim çok özür dilerim der babasına sımsıkı sarılır ve henna babasının kucaklarinda uyuya kalır.
elini ve Ayşe yemek yemek için turist kadınlarla beraber akşam yemek yemeye giderler bittikten sonra ise odalarına çekilir, Helin yorgunluktan hemen mışıl mışıl uykuya dalar😴😴😴
Helin daha güneş doğmadan korkunç bir sesle Çığlık atar.Kuzeni Ayşe, ses duyunca hemen Helinim yanına gider ve neden çığlık attığını sorar
Helin kekeleyerek: be be ben ço ço çok kötü bi bi bi bir rüya gördüm
Ayşe:tamam tamam sakin ol! bak ben yanındayım şimdi uzan ve iyi şeyler düşün Ben sana su getireceğim der.(Ayşe hemen suyu alıp odaya cikar)Helin uyuya kaldığını görür,onun yanında uya kalır.
🌄 SABAH OLUR🌄
● Henna Sabah uyanır babası ile Kahvaltı yaptıktan sonra çekeceği klip için yola koyulurlar...
● Helin ve Ayşe uyanır ,Ayşe heline daha iyi olduğunu sorar olumlu cevap alınca ayse biraz olsa da rahatlar.Ayşe ve helin turist kadınlarla beraber kahvaltı yapmak için assagi yemekhaneye giderler...
●Halia odadan çıkar çıkmaz karumasinin onun yanına geldiğini görür.
Koruma: Helin denilen kızı buldum fakat sana çok benziyor ve bu iyi bir şey değil.
Halia: bana benzediğini biliyorum tabikide hayatını arastirabildinmi?
Koruma: adi helin soyismini bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla babasını kaybetmiş.annesi, halası birde bir kuzeni var onlarla yaşıyor. Aaaaa🤔🤔🤔 ve resim yapmayı seven bir kız buyuzden turkiyede bilinen bir ressam hatta okullarda resim öğretmenliği yapmış.
Halia: peki kuzeninden biraz anlat.
Koruma: tam olarak bilmiyorum ama oda bir pilot ve annesiyle tek yaşıyor helin denilen kizlada beraber çok fotoğraf ları var . Belkide birbirlerine çok iyiler , bukadar başka isteğiniz varmi?
Halia: Yok, tamam, sen gidebilirsin der.
●Henna klip çekeceği yere gider,ilk öncesinde şarkısının sözlerini söyler ve bir kac saat böyle devam eder🕐🕓
●Helin Ayşe ve turirt kadınlar ile Güney korenin tarihi yerini görmek için yola çıkarlar ...
●Halia kursa gider ve bir kac öğrencilerine bu dansı öğretir. 👇👇
●Henna klip için bir yerlere gider ve bir günü klip çekmekle geçer.
●Helin ve Ayşe turistleri akşama kadar gezdirir . Turistlerin günüde gezmekle geçer ve akşam olunca tekrar yemek yemeye inerler ,yemeklerini yedikten sonra herkes odasına çekilir. Helin o sirada.
Ayse ye : ayşe Turkiye ye ne zaman gideceğiz ?
Ayşe: 1 hafta var gitmemize ! Neden sordun ki?Hem yurt dışını da gezmiş olduk.😊😁
Helin :Ailemi annemi , halamı çok özledim. Acaba annem nasıldır? Ne yapıyordur?merak ediyorum der ve konuşma.yı bitirir.
2 Gün Geçer
Ve bu arada Henna klibini bitirmiş olur . Henna orada çalışan birine aşık olur bu sebeple KWANTUS şirketiyle anlaşma yapar...
Henna babasıyla beraber şirkete girerken henna o sırada Wejkim sou görür ve yemek tekliginde bulunur. Henna sevdiği adama yani Wejkim sou ya "babamla beraber bu akşam yemeğe çıkacağız sende gelmek istermisin?" Der.
Wejkim sou : Tabikide olur , gelirim , saat kaçta?
Henna: saat =08:30 ta, istersen telefon numaranı ver ben sana konumu atarım.
《《Bu arada Henna Wejkim sou 'nun telefon numarasını almış olur😉》》
Wejkim sou: tamam olur numaram...
Henna : bekle yazıyorum.
Wejkim sou: 123xxxxxxx12
Henna: tamam yazdim! Akşam sana konum atarım.
Wejkim sou: tamam görüşürüz.
Henna: görüşürüz der .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 şey; Resim Müzik ve Dans
Chick-Lit3 kızın mucize eseri aynı saatte , dakikada hatta ve hatta aynı saniyede doğması fakat farklı yerlerde ve farklı kültürde aileleribir birbirlerine benzemeleri ve isimlerinin baş harfinin bile aynısı olması ... bu kızların birinin Türk , biri Alman...