3.BÖLÜM [Koreli Kız]🇰🇷

101 31 53
                                    

Yıllardan 20.07.2006 Ben 7 yaşındayım,benim adım Hana,biz küçük bir aileyiz annem babam ve ben. Ben sırlarımı kimseye vermeyen kendi içine kapanık biriyim benim en sevdiğim branşlardan biri ise müzik,müzik ile ilgilenmeyi çok seven biriyim ve  müziğe  olan ilgim daha da büyüyor fakat ben okul okumuyorum,  çünkü babam beni beceriksiz olarak görüyor ve bu yüzden beni okula göndermiyor,ben her zaman bir kız kardeşimin olmasını isterdim,babam beni okula göndermediğin den dolayı Küçük kardeşimle vakit geçirmek güzel olurdu ama kardeşimin olması biraz da olsa imkansızdı babam her zaman eve gelirken alkol alırdı
ve çok sarhoş olurdu,
her şeyi yıkar geçerdi,evi dağıtırdı. Annem de babamın sarhoş olduğunu görünce deliye döner tartışırladadı,  tartışmaları yarım saatten fazla sürer di korkundan odaya girip kulaklarımı kapatır şarkı söylerdim böylece tartışmalarını duymamaya çalışırdım. Tartışmaları günden güne daha da büyüyordu artık annem benimle hiç ilgilenmiyor ve beni umursamıyordu, anlamıyordum evin en büyüğü ve  tek kızı olduğum için biraz da şımarılmaya hakkım var diye düşünüyorum  düşündükçede çok üzülüyorum. Bir gün yine babam eve sarhoş halde geldi bugün her günkünden biraz daha çok sinirli görünüyordu ,  babam kapıya çalınca çok korkmuştum,   kapıyı kıracaktı annem kapıyı açmaya gidince çok sinirliydi yine,  tartışacaklarını biliyordum bizim evimiz iki katlı olduğu için merdivenlerin üstünde oturmuştum,annem ve babamın tartışmalarını izliyordum yine korkunca odama çıkıp şarkı söylemeye başladım, seslerini duymamaya çalıştım ama fayda etmiyordu...Beni 10 buçuk yaşındaydım  müziğe olan ilgim daha da buyuyordu,bir gün Annem ve babam tartışmaya başladılar ben de sinirlenip evden çıktım. Saat 21:05 ti dışarıda dolasiyordum, bankta oturup  şarkı söylemeye başladım,kafamı kaldırdığımda herkes beni dinliyorlardi, önümde bozuk paralar duruyordu,kafamı yana  çevirdiğimde 20-21 yaşlarında bir adamın bana doğru yürüdüğünü gördüm,sesimin çok güzel olduğunu söyledi, kendinin  müzisyen olduğunu da.Adam benim müzik aletlerinin olduğu bir odaya götürdü, müzik eşyaları vardı genelikle,şarkı söylememi istedi ve ben o anki şoku geçirdikten sonra mikrofonu alıp şarkı söylemeye başladım...
15 04 2018 de ben 19 yaşındayım ve artık ünlü bir şarkıcı oldum hayatımdan da çok memnunum.

3 şey; Resim Müzik ve DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin