Halia Helini gormeye gidecekken aniden guzel uzun kiyafetine basar ve duser o sirada Helin le kuzeni yerlerinden ayrilir,musterilerin yanina giderler bu sebeple Halia Helini goremez cok sinirlenir kadinin yalan soyledigini sanar, kadin yine Helini gorur ona
:seni daha yeni bilet alinan yerde gordum kiyafetinde cok komikti ama boyle kisa bir surede nasil kiyafetini degistirdin? Yoksa ikizinmi var!!! ooov cabuk soyle yoksa delirdigimi dusunecegim.
HELIN:Ne sacmaliyorsun ben buraya sadece kuzenimle geldim hem benim hic ikizim yok belki biriyle karistirmissindir!
KADIN:Tanri sahidim olsun ki sana benziyen acayip bir kizdi gercekten bana inanmalisin istiyorsan seni onun yanina goturebilirim hadi gel benimle hadi(cekistire cekistire Halia nin yanina goturur)Helin Halianin arkasini gorur ve pek emin olamaz fakat Halia arkasini donunce iste ozaman bir birlerine sasirarak bakarlar
HALIA ICINDEN:ooo gercekten bana cok benziyo ama bu iyi olmadi der.ikiside yavas yavas bir birlerine dogru yaklasirlar bir sure bir birlerine bakmaya devam ederler o sirada Helinin kuzeni gelir o da gorunce cok sasirir aralarina girer:hanginiz Helinsiniz der Ingilizce,Helin kendini gosterir Halia ne senin adin?Helin mi?bana cok benziyorsun. Helin: asil sen bana benziyorsun der,Halia sinirlenir:o zaman dogum tarihini soyle der, Helin soyleyince Halia cok sasirir cungu ayni tarihte ayni gunde dogmuslardir.
😞HALİA HAYALLERE DALAR😞
Belkide biz kardesizdir o zaman ben onlarin gercek kizi degilmisim onlarda benim annem ve babam degillermis yani o benim oz kardesim olabilir der icinden.Heline sarilir.Helin ise basina gelenleri saskin halde seyredir kuzeni birden ikisini arasina girir neden kuzenime sariliyorsun der.Halia:biraz sasirabilirsiniz ,bence sen benim ikizim olabilirsin cunku bir birimize cok benziyoruz hem ayni yilda,ayda ve gunde dogmusuz der.Ayse lafa atlayarak evet biraz benziyebilirsiniz dogum tarihinizde ayni olabilir ama asla onun ikizi olamazsin hem senin adin ne?nerden?nerelisin?
HALİA:adim halia ,Hindistanin Bopal yerinden geliyorum, varlikli bir ailedenim,dansciyim buraya ise kurs icin geldim.Ayse her neyse artik gitmemeiz lazim bu yuzden gorusmemek uzere sen yoluna biz yolumuza der ve Helinin kolundan tutugu gibi ordan uzaklastirdi. Halia ise arabaya binip yatacagi yere gitti fakat hala Helini dusunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 şey; Resim Müzik ve Dans
Romanzi rosa / ChickLit3 kızın mucize eseri aynı saatte , dakikada hatta ve hatta aynı saniyede doğması fakat farklı yerlerde ve farklı kültürde aileleribir birbirlerine benzemeleri ve isimlerinin baş harfinin bile aynısı olması ... bu kızların birinin Türk , biri Alman...