Siema mordy!! Wiecie że
Połowa moich czytelników mnie nie gwiazdkuje ani nie obserwuje?...;(- Jak tam po nocy? - zapytałam zmęczona
- Mam kaca...- wybełkotał Michał równie zaspanyPov Chemor
Kiedy przeszukałam moje kieszenie w poszukiwaniu telefonu zdałam sobię sprawe że go tam nie ma. Zaczęłam się nerwowo rozglądać. Nigdzie go nie było, ale za to znalazłam coś ciekawego.
- Co jest?
- Nic, nic - uśmiechnęłam się na znak, że może dalej iść spać.
Kiedy tak patrzyłam jak zasypia zauważyłam mój telefon spowrotem w jego kieszeni... Okej, wyjaśnimy to kiedy indziej... Najpierw zajmę się czymś bardziej inyeresującym. Był to zwykły zeszyt. No dobra, taki dziennik aka pamiętniczek. Nie wiedziałam że chłopacy też piszą pamiętniki... Pierwsza strona, druga, trzecia, piąta, ej... Tu nic nie ma o mnie... Ogólnie strasznie zaniedbałe pismo... szósta, dziesiąta, piętnasta, dwudziesta ósma, czterdziesta druga... O! To jest całkiem nowe!
- Coś mówisz kotku? - przejechał palcem po mojej ręce, ale starałam się nie reagować
- Nie, to... ci się wydawało... - pocałowałam go w czoło
- Ale ja uwielbiam jak mówisz... - powiedział, po czym położył głowę na moich kolanach
- To.. j-jest bardzo miłe..- tym razem nie wytrzymałam i się zarumieniłam na ten widok, a on tylko się triumfalnie uśmiechnął.
Dobra, czytam to dalej... Chyba nie widzi... Hmmm... Ciekawie... Boże, jaki on zboczony... Na przykład
"Niezłą laskę wyrwałem, normalnie ślina leci na widok jej no... ten.. teges... szkoda że nie jestem pełnoletni, tfu!" Ha ha ! Nie wiem czy mam brać to na poważnie...Pov Michał
Ukratkiem patrzyłem jak czyta mój "pamiętnik" co jakiś czas się uśmiechałem, bo wnioskując po jej minie wiedziałem na czym jest.
Tak właściwie napisałem go tylko po to, aby go przeczytała.UWAGA!!! WAŻNE INFORMACJE!!! KOLEJNY ROZDZIAŁ PO WBICIU 20 GWIAZDEK A WIĘC RUSZCIE SZANOWNE PUPCIE I UDOSTĘPNIAĆ ZNAJOMYM, TWORZYĆ MULTI KONTA I CO TAM JESZCZE WAM DO GŁOWY PRZYJDZIE!!!
298 słów
CZYTASZ
NIC NIE ZROBISZ || MULTI
FanfictionMasz na imie Emilka. Nie nawidzisz tego imienia. (To był skrót) Jest to opowieść o pewnej dziewczynie która miała przyjaciela *PSST* (ta dziewczyna to ty...) który był youtuberem. czy to był frendzone? czy były problemy?