Bölüm ●2●

17 0 0
                                    

Hikayeye yeni başladım okuduğunuzu ve desteklediğinizi belirtmek için bolca yorum yapın ve vote atın lütfen~.

♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

Tugay hiçbir şey olmamış gibi sınıfta gelip o herkesin sevgilisi olmak istediği kızın yanına oturdu.

Kızın bacak boyu kadar boyum vardı zaten... 1.55 olmak zor hele de bir erkeksen daha zor.

Tugay'ın en yakın arkadaşı Berke yavaş adımlarla bana doğru geldi.Sırada beni kenara ittirdi ve yanıma oturdu.

"Biraz daha iyi misin Yiğit? Miden nasıl ?" wtf? ne diyorsun sen koçum ?

"İ-İyi sayılır. Seni ned..en ilgilendiriyor? " cümleyi zar zor toparladım ama beni anlamış gibi baktı suratıma ve birazda... Acımış gibi.

"Bak sana naneli sakız aldım.Üzülme olur mu? Dün akşam babasının ölüm yıldönümüydü sana sardı herhalde. Normalde yetim... yani demek istediğim senin gibi insanlara bılaşmaz bilir acısını çünkü."sinirlenmiştim. O kadar çok sinirlenmiştim ki gözlerim bile dolmuştu kaşlarıma düşen kahküllerim biraz da olsa saklamama yetiyordu.

Acıyordum kendime gerçekten çok acıyordum. Annem yok yada babam. Kendi çapımda bir ev tuttum. Okul çıkışları yaptığım part time işle geçinmeye çalışıyordum. Patronum acıdığı için biraz fazla para veriyordu.

Ders matematikti ve hoca gelince Berke de kalkıp gitmek zorunda kalmıştı. Zaten daha fazla oturması için sıkıntı yoktu ben alışmıştım insanlorın yokluğuna yanlızlığa, kendi kendime güldürebilmeye.

Derste hocanın sorduğu soruya yanıt vermek için sınıfta tek parmak kaldıran ben olduğumda hoca sınıfı azarlamaya çekmişti.

"Her seferinde bu sorulara Yiğit cevap veriyor... Peki ya siz ne yapıyorsunuz?! Anca laga luga kız peşinde koşmak değil mi ? kızların derdi de makyaj yapmak o kimle çıkıyor bu erkek çok yakışıklıymış. Sonrasında ne oluyor?" Tugaya doğru yavaşça yürüyerek gözlerine baktı. " Kendinizden küçük gördüklerinizi ezip yetim çocuklara işlerinizi yaptırmak için şiddet uyguluyorsunuz..." kendini dik konuma getirdi ve elini yumruk yapıp sıraya vurdu. Tuyag yerinde sıçradı ve sinirden çenesi kasıldı. " Ağzımı bozmak istemezdim ama... Ben bu sınıfta kimin ne bok olduğunu biliyorum!"

Dersin sonunda çalan zille gergin ortamda kalmak istemediğim için sınıftan çıkmak için ayağa kalktım.

"İnek!" diyerek yanıma gelen Tugay ile ona döndüm ve dönmem ile burnumda dayanılmaz bir acı ve etrafın kararması ile her şey gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Git.. (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin