Between love and hate

355 12 0
                                    

Jeden štát!

Jedno mesto!

Dvaja ľudia!

Stredná škola Christophera Columbusa. Šprti, sivé myšky a bárbiny. Vždy sa však nájde niekto "normálny".

Matheo, Christy, Sienna a Bruce sa poznajú odkedy nastúpili na strednú školu. Matheo a Christy sú ako súrodenci, ale nie sú si podobný. Matheo má vzhľad pravého mexičana. Hnedé oči a tmavé vlasy sú prvá vec, ktorú si na ňom človek všimne. Na rozdiel od Mathea má Christy bonďavé vlásky a modré očká. Obaja sú však milí, priateľskí a strašne šibnutí. Bruce je špičkový futbalista so sexi vzhľadom aj telom. Je tmavšej farby a jeho telo zdobí nejedno tetovanie. Už neštuduje. Pracuje ako posila alebo asistent školníka. Je typ chalana, ktorí si nenechá skákať po hlave a vždy dostane to čo chce. Ale ak ide o jeho priateľku, nie je to také ľahké. Sienna je drzá, tvrdohlavá, ale múdrá stredoškoláčka. Rozkazovať jej je zbytočné. Svoje názory nemení, ale sľuby plní. S Brucom chodí tri mesiace aj s prestávkami, ktoré mali kvôli jeho žiarlivostným scénam, ktoré vyvolal nehľadiac na to kde sa nachádza.

Ďalej sú na škole punkeri, iné orientácie, iné náboženstvá aj dievčatá v druhých stavoch. A ešte je tu elita.

Conor, Lola, Logan a Quinny sú deti vyššie postavených ľudí. Riaditelia firiem, primátori či ambasátori. Lola je hyperaktívna umelkyňa. Ružové vlasy sú viditeľné niekoľko metrov. Voľný čas trávi skôr s chalami a hlavne so svojím bratrancom Loganom. Povedať jednu súvislú vetu o Loganovi je ťažšie ako pre prváčika algebra. Je to tak! Logan - žúrky - baby - sex - kamaráti - surf. A tak sa dostávame ku Conorovi. Chlapec, ktorý v živote nemal žiadne problémy. Na škole je najbohatší, najpolulárnejší, najsexi...proste všetky NAJ. Každá sa mu poddá. Oprava -skoro každá! Ale výnimkou nie je ani Quinny. Dievča ako z amerických teen filmov. Pri sebe má vždy svoje verné prísavky Kiky a Konny. Táto blondína ma však v hlave viac akoby ste si na prvý pohľad mysleli. S Conoron chodila asi dva týždne, keď ju Conor nechal. Ona si to však nechce priznať a Conora sa len tak nevzdá.

Rodičia Sienny boli uznávaný vedci. Vďaka ich práci má Sienna a jej sestrička Grace postarané o účty, aj keď to ich rodičov stálo život. Sienna sa o Grace stará sama, s pomocou starkej Ann.

Conorova rodina vlastní a menežuje niekoľko hotelových reťazcov. Jeho najväčšou starosťou je rozhodnúť sa, aké auto si zoberie v ten deň. Conor má o rok mladšiu sestru Anabell, s ktorou má asi najlepší vzťah.

Sienna a Conor sa poznajú od malička. Ich rodičia boli dlhoročný priatelia a po smrti rodičov Sienny sa o Grace nejakú chvíľu starali pán a pani Millerovci.

Flashback

-"Mama, no táák. Ja ju tu nechcem!"

-"Conor, nebuď zlý! Ty si bol na jej piatich narodeninách, tak aj ona príde na tvoje. A basta!"

-"Ale ja som tam nechcel ísť!"

-"Neboj synak, ani ona nechce byť tu!"

-"Harry! Nesmej sa!"

-"Áno mami! Sama vieš, že nie sú práve najlepší kamaráti. Tak načo ich nútiť.

-"Po prvé je to neslušné, ak by sme Siennu nepozvali a po druhé oni sú predsa naši priatelia!

-"Áno, mami, máš pravdu.

-"Mami? Prečo ťa ocko volá "mami"?

-"Noo, lebo ma chce naštvať."

The end of flashback

________________________________________________________________

Taakže, napíšem ešte pár časti, aby ste vedeli čoo a ako :D A! duuufam, že sa v to bude páčiť. A! straaaašne veľmi vás prosím o komentáre a likes. A ešte! Pri tejto časti je fotka Sienny ;)

DON'T FORGET! COMMENTS & LIKES!

Xoxo, *D*

Between love and hate (SK)Where stories live. Discover now