-"Šššš...to je dobré. Som tu. Upokoj sa." hladkal som ju po chrbte. "Sienna, poď odtiaľto preč."
-------------------------------------------------------------------------------
C o n o r
Zobral som ich do kuchyne a posadil za stôl. Obidvom som nalial pohár džúsu a položil ich pred nich.
-"Ostaňte tu. Idem za nimi.." Gracy som pohladil po líčku a Sienne, ktorá prikývla som vlepil pusu na vrch hlavy. Prešiel som do obývačky, kde bola polícia a čističi, ktorý to upratali.
-"Tak čo? Máte niečo?" prestupoval som nervózne z nohy na nohu. Starší policajt prikývol.
-"Máme odtlačky prstov na konferenčnom stolíku a stopu pravdepodobne od páchateľových topánok. Ak tu tá stopa nebola skôr?" záporne som pokrútil hlavou. Poďakoval som a policajt spolu s technikmi, ktorý tu boli privolaný, odišli. Čističi práve brali preč stolík. Jednak kvôli ďalším odtlačkom a aj kvôli Sienne, ktorá ho odtiaľ ihneď chcela vyhodiť. Lampu nad stolíkom zobrali tiež. Porozhliadol som sa. Nič tu neostalo. Fajn.
Dvaja chlapíci odetý do bieleho chodili sem a tam, a zberali všetko, čo bolo s čo i len kvapkou krvi. Ten obraz budem mať pred očami dlho. Mačka bez hlavy, zavesená na lapme za zadné laby a krv všade naokolo. Najviac sa však bojím o Gracy. Ako to bude znášať a či kvôli tomu nebude mať nočné mory, čo je veľmi pravdepodobne. Prešiel som naspäť do kuchyne. Sienna mala Gracy v objatí, na kolenách a mierne ňou kolísala. Pousmial som sa a došiel k nim.
-"Čističi už skončili, tak by sme mohli ísť kúpiť nový stôl a lampu." povedal som s otázkou na poslednom slove.
-"Aj nový koberček pod stôl." prikývla. Pohladkala Gracy po líčku, ktorá ihneď otvorila oči.
-"Ideme nakúpiť nábytok a doplnky do obývačky. Pôjdeš k Mikeovi alebo s nami?" usmiala sa na stále roztrasenú Gracy
-"Ja-a...idem s vami." usmiala sa a zoskočila zo Sienny, "Idem sa ešte prezliecť." povedala piskľavým hláskom a vychádzala von z kuchyne
-"Idem aj ja..." povedal som, "...musím si zbaliť veci." dodal som. Sienna sa sa na mňa pozrela a zmráštila obočie. Nechápal čo tým myslela.
-"Čo je?" opýtal som sa po chvíľke. Vyšli sme hore schodmi. Gracy zabočila do svojej izby a pri Sienninej izbe som zastal.
-"Nemohol by si ostať. Aspoň dneska." povedal neisto, "Vieš, kvôli Gracy." dodala. Chytil som jej ruky a na chrbát oboch som jej dal jemnú pusu.
-"Pre vás všetko." žmurkol som a Sienna sa usmiala
-"Ďakujem." šepla, otvorila dvere a následne -po vstupe do izby- ich aj zavrela. Keďže tu ostanem ešte deň, nezaoberal som sa balením. Vošiel som do izby oproti Sienninej.
-"Princezná? Už si?" povedal som polohlasne a obzrel sa po izbe
-"Skoro." ozvalo sa z kúpeľne. Pousmial som sa a sadol si na posteľ. Po pár minútach vyšla v červených bodkovaných šatkách a bielych žabkách. Na hlave mala bielu čelenku, ktorá jej na hnedých vláskoch vynikla. Cit pre módu majú v rodine. Pravdepodobne to zdedili po mame. Usmiala sa a sadla si vedľa mňa.
-"Povedz, prosím, že ste so Siennou spolu." zalomila rukami a pozrela sa mi do očí. Už som chcel niečo povedať, keď sa vo dverách objavila Sienna vo fialových šatách do polky stehien, bez ramienok, doplnené o biely tenký opasok. Na nohách mala biele sandále na plnom podpätku. Celú som si ju pár krát premeral a následne si zakúsil do spodnej pery. Všimla si toho a doširoka sa usmiala.
CZYTASZ
Between love and hate (SK)
RomansImmature love says: 'I love you because I need you.' Mature love says 'I need you because I love you.' Sienna Rivera a Conor Miller sú starý známy NIE veľký priatelia! Ich životy sa neustále nejako prepletú, z čoho oni nie sú vôbec nadšení. Zmení s...