Ahogy ott nézelődtem,oda lépett egy nagyon furán öltözött kb 20-éves lány .
-Hé te kurva ,még nem láttalak itt,tűnés a plac részemről.
-Hebegtem habogtam és lassan hátrálni kezdtem,féltem tőle.,pia,cigi szaga csapott meg.
Leültem egy padra,de előzőleg megkérdeztem hogy ez is hozzá tartozik a placához.
Ültem és nézelődtem ,érdekes volt ahogy a kurvák fel alá sétáltak keleték magukat.
Lassan sétálgatott az a kurva is aki rám szólt egy fekete cica nadrág volt rajta fölé egy nagyon mini farmer szoknya és egy top felső (rózsaszín) elég csinos volt csak vékony volt a combja mellben meg nagyon erős amit nem is takarta a top felső.
Egyszer csak hozzám lépett hátra hőköltem mert meg ijedtem hogy meg akar ütni de mellém ült.
-Na cigi szünet ,mondta most úgy sincs senki.
-Szia köszöntem neki.
Szia mondta és végig mért és furcsán nézegetett,meg sem mertem szólalni.
-Még nem láttalak itt idáig máshol striheltél?
-Nem még soha nem csináltam .
-Akkor mi a francnak vagy itt?
-Nincs pénzem.
-Tudod mennyi itt a tarifa?
-Nem tudom.
-Na akkor figyelj többször nem mondom el,vagy így csinálod vagy kicsinálnak,érted?
legtöbb lánynak van egy futatója aki vigyázz rá,nekem is van itt van elbújva közel hozzám,szól ha jönnek a zsaruk,nála vannak a kotonok és véd .
A tarifát le ne törd mert abból nagy bajod lesz csak mondom.
1: 2000 ha kivered a farkát ,de hozzád nem érhet.
2:4000 a francia
3:5000 ha szex is van
10 000 ha popsi szex ha vállalod.
-Ja..még valami ,használj mindig gumit és a pénzt mindig előre kérd el mert átbasznak,ne integess hogy álljon meg mert a zsaruk ezt nem szeretik ez zaklatásnak számít.
-Magamba persze(javol-igenis meg értettem).
A kurva persze mondta még tovább a pasi úgyis megáll ha téged akar.
Elment ,persze nem messze csak sétálni,fékezett előtte egy kocsi gyorsan be pattant és már mentek is.
Járt az agyam ,mit csináljak,munkám nincs pénzem sem senki nem törődik vele hogyan élek
becsület? az csak azoknak jár akik nem éheznek ,van hol lakniuk, dolgozhatnak döntsek?
legyek alja kurva? na ne... megyek haza leiszom magam még van gyógyszerem is akkor nincs gond ugye?
Haza érve,rögtön a pia után nyúltam,bekapkodtam a nyugtatókat és leültem.
Én egy tiszteséges nő,aki gyászol legyen kúrva? hát nincs más megoldás? elmegyek ha kell takarító nőnek.
Ezzel vigasztalva magam lefeküdtem ,és újra álmodva sírva elaludtam.
Másnap reggel vettem egy újságot hogy állást nézzek,mivel már gépem sem volt kellett a gyógyszerre piára.
Böngésztem kerestem és csak 2-volt ami az én városomba keresett takarító nőt lehunytam a szemem és ráböktem az egyikre ,na indulás .
Egy lepukkant házban bérelt iroda ,ami közvetítette a helyekre ahol szükség volt rá.
Egy nő fogadott ,elkezdett kérdezgetni ki és miféle vagyok van e férjem gyerekem? voltak csak mondtam neki de azt nem mondtam hogy özvegy lettem nem tartozik rá akkor meg faggatni kezdett hogy ezzel a végzetségel miért vállalok ilyen munkát.
Dacos lettem,mert szükségem van a pénzre máshova nem vesznek fel.
_Oké oké... csak kérdeztem.
-Találtam neked egy családot ahol takarítani kell,de a pénztől ne szállj el,menj és nézd meg.
-Rendben,viszont látásra.
Kifaroltam és elindultam,na ugye mondtam magamban nem kell be ijedni na lássuk azt a családot.
YOU ARE READING
A tisztesség ára
Non-FictionEgy fiatal nő bukása. El jön az az idő mindenki életében, amikor választási út elé állítja saját magát. Itt dől el hogy a letaposott úton fogunk járni, vagy saját utat választunk. Az én történetem, egy nőről szól, akinek tengernyi problémával kell m...