Size de olur mu hiç? Böyle hayallere dalarsınız ve yanınızdaki biri gözünüze inen perdeyi bir parmak şıklatmasıyla kaldırır. O anda dünyanin gerçekleri bir parlak ışık misali gözünüze işler, oradan da beyninizde ağrı yaratır.
Hep düşünürüm kendi sıradan hayatımı daha nasıl zenginleştirebilirim diye. Hayal kuruyorum belki bir nebze olsun hayatıma macera katabilmek için. Mesela kuşlar daha farklı olsa, denizde fırtınalar kopsa, hava soğuk olsa... Bunu duyan biri bana herhalde salak muamelesi yapardı.
Insanlar Miami'ye tatile gelir sırf sıcak havanın, güler yüzlü insanların, farklı lezzetlerin tadına bakabilmek için. Güneşlenirler, yüzerler ve hatıra kalması için bolca fotoğraf çekilirlerdi.
Ne yazık ki ben bu gruba girmiyordum. Dünyaya özgürlüğümü ilan edeli 3 yıl olmuştu. Turist rehberliği bölümü okuyup hayatımı gezmeye tozmaya ayırmıştım. Ve bu kararımdan memnundum. Hayatımda verdiğimi düşündüğüm en mükemmel kararım bana özgürlüğün beyaz kanatlarında dünyayı keşfetme ve farklı tatları deneme şansı vermişti. Ayrıca bir sürü insanla tanıştıkça çevrem ve takipçi sayılarım da artıyordu. Sosyal medya bağımlısı değildim ama gelen takipçilere git diyemezdim.Ailem, mesleğimde önüme çıkan tek engeldi. Benim farklı diyarlara gitmemi istemezlerdi. Evin tek çocuğu olduğumdan benden ayrılmak onlara zor geliyordu. Turlara çıkmadan önce onlara veda etmek her ne kadar gezi sayısı artsa da sanki ilk defa onlardan ayrılıyormuşum gibi hissettiriyordu. Havalimanında veya limanlarda annemle salya sümük ağlaşıp babamla duygularımızı gizlemeye çalışırmışız gibi birbirimize sımsıkı sarılırdık.
Mesleğimin en zor kısmı valiz hazırlamaktı bence. Iklim tipine göre kıyafetler seçip içlerinden en gösterişlisinden en sadesine kadar sıralayıp en uygununu bulmak çok zordu. Birini alırsam ötekinde aklım kalıyordu. Veya bir parçayı almadım diyelim orada mutlaka ihtiyacım oluyordu. Bu durumu en iyi biz kızlar biliriz gibime geliyor.
Neyse kendimden çok fazla bahsettim şimdi sizi 12 saat önceki hayatıma davet ediyorum. Böylelikle beni daha çok tanımaya başlayacaksınız.
Sevgilerle,
Roksana Mitchell