Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Bazı hatalarım olabilir. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum.
Öncelikle kendimi tanıtiyim. Adım Bahar. 21 yaşındayım. 1.75 boyum var. Güzel bir fiziğim var ama güzelliğimden pek emin değilim. Kendimi oldum olası güzel bulmam ama çevremdekiler çok güzel olduğumu söyler.
Neyse ki benim için önemli olan dış güzellik değil içinin güzel olması. Ayrıca kendini bir şey sanan o kokoş kızlardan da nefret ediyorum. Ne o öyle boya fıçısına düşmüş gibi boyanıyorlar. Bari güzel olsa. Bir de o giydikleri şeyler yok mu pardon giymedikleri şeyler desem daha doğru olur. Zengin bebeleri nolcak. Belli ki analarının karnında çok havasız kalmışlar :))
Tabi her zengin bebesi öyle olmuyor. Neyazık ki ben de zengin çocuğuyum :(
Babam çok tanınan ve saygıdeğer bir iş adamı. Arıkan holdingler zincirinin sahibi. Aslında zengin olmanın bir çok avantajı var. Ama bana zararı var keşke çok fakir olsaydım ama mutlu olsaydım.
Annem ben çok küçükken evi terketmiş. Başka bir adama kaçmış. Siz de inanamiyorsunuz dimi nasıl bir anne çocuğunu terk edip gider ??
Beni terk edip gittiği için onu hiç affetmedim ve affetmeyi de düşünmüyorum. Ondan nefret ediyorum.
Beni bu yaşıma kadar babam büyütmüş. Ama herzaman sevgiye muhtaç büyüdüm. Herzaman kalbimde bir yerler boştu. Ne yaparsam yapiyim o boşluk hiç dolmadı.
Ben sevgiyi canım kardeşim Mine de buldum. öz kardeşim yok benim. Mineyi ben öz kardeşim yerine koydum. Tabi bir de Erkan var. Erkan benim sevgilim herşeyim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
RomanceSevdiğim herkesi teker teker kaybettim. Hayatımın bittiğni sandım ama aslında herşey daha yeni başlıyordu. Acısıyla tatlısıyla bu benim hayatım. Sonuna kadar devam edicem. Artık beni hiçbirşey yıkamaz çünkü benim hala bir umudum var...