פרק 3

130 5 0
                                    

עבר חצי שנה מאז שאני וריאן ביחד. הכרנו אחד את השניה יותר טוב מקודם, יצאנו להרבה דייטים, התנשקנו הרבה, ישנו אחד אצל השני הרבה, בילינו יחד במסיבות... אבל הדבר היחיד שעדיין לא עשינו זה סקס. כל הזמן אמרתי לו לחכות כי עדיין לא הייתי מוכנה כי פחדתי. הוא הבין את פחדיי ותמך בי, כפי שחבר צריך לתמוך.

הגעתי לבית הספר וריאן חיבק אותי ונישק אותי מול כולם.

"היי בייב!" הוא אמר והעביר את שערותיי הבלונדיניות אל מעבר לאוזני השמאלית ונכנסנו לבית הספר.

הוא החזיק את ידי וחום כף ידו חיממה את כף ידי. התהלכנו יד ביד במסדרונות וראיתי את טומי בוהה בנו מאוכזב.

"את רוצה לבוא אליי אחרי בית ספר?" הוא שאל אותי בלוקרים "הבית שלי ריק..."

"אני אמרתי שאני רוצה לחכות.." אמרתי סוגרת את הלוקר.

"אני יודע וזה לא קשור." הוא אמר "אני רוצה שתבואי אליי ושתשני אצלי כי אני אוהב אותך! אני יודע שאת רוצה לחכות ואני מכבד את זה!"

"באמת?" אמרתי מחייכת.

"באמת!" הוא אמר ונישקתי אותו נשיקה רטובה.

"אז ניפגש אחרי בית ספר בשער?" שאלתי כשהיה צילצול והוא הנהן.

הלכתי לשיעור שלי. השיעור היה שיעור אנגלית. אלו היו שעתיים מיותרות לחלוטין... כולנו יודעים אנגלית אז למה ללמוד אנגלית.

בסוף היום חיכיתי לריאן ליד השער והוא הגיע אחרי שלוש דקות.

"היי בייב!" נישקתי אותו ונסענו אליו הביתה במכונית שלו.

הגענו אליו הביתה והכנו יחדיו ארוחת צהריים במטבח בבית העשיר שלו. נהנו יחדיו בבית שלו וכל הזמן חשבתי על זה שאני אוהבת אותו ושאין לי מישהו בעולם הזה שאני אוהבת יותר ממנו.. הוא אהבת חיי ומצידי להתחתן איתו אם לא היינו עכשיו בתיכון.
עלינו לחדר שלו שהיה בקומה השניה כשהיה כבר ערב ונשכבתי על מיטתו.

"אני אוהבת אותך!" אמרתי מסתכלת עליו מחליף את חולצתו הצמודה לחוצה יותר נוחה.

"אני אוהב אותך אמה!" הוא אמר.

"אתה לא מבין!" אמרתי מתיישבת קרוב לקצה המיטה "אני מוכנה!"

"באמת?" הוא התיישב לידי והינהנתי מחייכת.

"אני פשוט הבנתי שאני אוהבת אותך ותמיד אמרו לי לעשות את זה עם מישהו שאתה אוהב אז... זה אתה!" אמרתי מחוייכת מאוזן לאוזן.

הוא נישק אותי נשיקות ארוכות והתחיל להפשיט אותי, קודם את הג׳ינס הקצר שלבשתי ואז את חולצה, ולאחר מכן הפשטתי אותו. לבסוף נשארנו עם הלבשה תחתונה.

*שכבנו*

"בוקר טוב!" אמרתי בשלישי באחת בצהריים כששנינו התעוררנו במיטתו.

אני ואת מול כולםWhere stories live. Discover now