נכנסתי לבית ספר כמו כל בוקר, רק היום הרגיש לי שונה מהרגיל. עבר שבוע מאז שהיינו בבר וקארלי הכירה את הבחורה. התקדמתי ברחבה ולפתע כולם מוחאים כפיים ומסתכלים לכיוון שער בית הספר. הסתכלתי על השער כמוהם וראיתי את קארלי נכנסת יד ביד עם הבחורה שהכירה בבר.
"היי קארלי.." נופפתי לה כשהיא עברה לידי והיא התיישבה בספסל הקבוע של החבורה שלנו יחד עם הבחורה מהבר.
"תכירו, זאת לולה!" קארלי הציגה אותה אלינו.
"את לומדת פה בבית ספר?" ביילי שאלה.
"כן.." היא נישקה את קארלי והרגשתי לא בנוח.
"הנה הזוג הכי מקובל בבית ספר!" ריאן בא אלינו.
"לא הכי מקובל!" קארלי אמרה "טוב אתה צודק, אנחנו הזוג הכי מקובל לולה!"
הם התנשקו מולנו והלכתי משם. לא הרגשתי בנוח שהילדה שאני איתה בסתר מתנשקת עם בחורה שהכירה לפני כמה ימים.
"אמה, הכל בסדר?" ריאן בא אחריי ועצר אותי.
"כן.." שיקרתי והוא מיד הבין "אני לא מבינה איך אתם יכולים לסבול את זה שיש לה חברה?!"
"אל תגידי לי שאת הומופובית!" ריאן הגיב בכאס.
"אני ממש לא הומופובית!" הגנתי על עצמי "היא כבר לא איתי ואני מתגעגעת אליה, אנחנו החברות הכי טובות ובגלל שהיא הכירה מישהי אז אנחנו כבר לא..."
"תגידי לה את זה!" הוא אמר "זאת קארלי! אם היא לא תבין אותך אז מי?"
"אתה צודק!" נישקתי אותו והיה צילצול לשיעור היסטוריה.
הלכתי לכיתה והתיישבתי במקומי הקבוע ליד קארלי אבל קארלי עדיין לא הגיעה. תכננתי להגיד לה בשיעור שאני רוצה שניפגש אבל היא איחרה.
"סליחה על האיחור!" קארלי נכנסה צוחקת.
"בוקר טוב קארלי, מה הפעם?" המורה שאל.
קארלי פיספסה שיעורים במשך כמעט שבוע. היא הייתה מאחרת או פשוט לא הייתה מגיעה קבוע לשיעורים. היא הייתה עם החברה החדשה שלה, לולה!
"אני יכולה להיכנס?" היא ציחקקה והתיישבה לידי.
במהלך השיעור קארלי הייתה בטלפון מתכתבת עם לולה. היא צחקקה בלחש כל השיעור וזה הוציא אותי מריכוז.
"פאק!" היא אמרה כשהיה צילצול וכולם נעמדו במקומותיהם והלכו להפסקה.
"מה קרה?" שאלתי אותה כשכולם יצאו מהכיתה.
"תראי מה היא שלחה לי!" היא הראתה לי תמונה של לולה בלי חולצה.
"מה את רוצה שאני אעשה עם זה?" שאלתי "אנחנו לא ביחד!"
"אבל.." היא התחילה להגיד.
"אבל מה, קארלי? את יודעת כמה קשה לי לראות אותך מאחרת כל יום בגללה? לדעת שחברה שלי בוגדת בי?" קטעתי אותה עצבנית.
"את יודעת כמה קשה לי עם זה שאת עם ריאן?!" היא אמרה "אני יוצאת עם לולה בשביל ריאן כדי שהוא לא יחשוד!"
"דיברנו על זה כבר!" אמרתי עצבנית ואז נרגעתי "אין לי כוח לריב, בסדר? רק תגידי לי את האמת, את אוהבת את לולה?"
"תגידי לי את האמת, את אוהבת את ריאן?" היא חיקתה אותי.
"זה ממש לא אותו הדבר!" אמרתי "ריאן הוא בן ואני פאקינג לסבית!"
"מה הקשר?" היא שאלה.
"פשוט תעני לי על השאלה!" חזרתי על השאלה "את אוהבת את לולה או לא?"
"לא..." היא אמרה "אני אוהבת אותך!"
"אז תיפרדי ממנה!" אמרתי.
"אבל היא רק לפומביות... אני רוצה להיות איתך!" היא אמרה "כמו שאת וריאן!"
"אבל היא בחורה!" אמרתי כשדמעות ירדו על פניי "את יכולה להתאהב בה ולשכב איתה ועם גבר אני לא יכולה כי אני פאקינג לסבית!"
"את לא רוצה לצאת מהארון ואני צריכה סקס ואהבה פומבית!" היא אמרה "בגלל זה אני יוצאת איתה!"
"את שכבת איתה?" שאלתי אותה.
"מה?" היא שאלה.
"זו שאלה פשוטה!" ניגבתי את הדמעות "את שכבת איתה, כן או לא?"
"כן..." היא אמרה כשהתחלתי להתרחק ממנה.
"את פאקינג בוגדת בי!" אמרתי "את הבטחת לי שהסקס הראשון שלך עם בחורה יהיה איתי ואת הלכת ושכבת עם לולה למרות שאת אוהבת אותי ושהבטחת לי!"
"זה פשוט יצא!" היא אמרה "אני מצטערת, באמת!"
"גם אני!" אמרתי ויצאתי מהכיתה.
יצאתי מהכיתה בוכה עם התיק שלי על גבי. נכנסתי לשירותים כדי לשתוף את פניי האדומות מבכי.
"היי אמה!" לולה ראתה אותי בשירותים ונשארנו רק שתינו.
"מה את רוצה?" שאלתי עם עיניים נפוחות.
"יש לי הרגשה שאת לא אוהבת אותי.." היא אמרה.
"לא באמת?" אמרתי בקול צינית.
"ואני חושבת שזה בגלל קארלי.." היא אמרה מחייכת.
"מה?" שאלתי מבולבלת.
"אל תשחקי אותה!" היא אמרה "אני יודעת שאת אוהבת אותה, אל תשקרי!"
"אוהבת אותה?" אמרתי "אני מודה, אהבתי אותה כי היא הייתה החברה הכי טובה שלי אבל עכשיו גיליתי את הפרצוף האמיתי לה! היא בוגדת בחברות!"
יצאתי מהשירותים עצבנית יותר ממקודם. אני חושבת שהיא יודעת עליי... שאני לסבית.
YOU ARE READING
אני ואת מול כולם
Short Storyסיפור על תלמידה חדשה שמגיעה ממקום רחוק, מתחברת לילדים המקובלים, יש לה חבר חתיך ומקובל, החברה ככי טובה שלה מתאהבת בה. האם זה הדדי?