בבוקר למחרת התעוררתי במיטה הגדולה והנעימה של קארלי, נרדמתי אצלה. נשכבתי לידה כשהיא ישנה בנוחות ונשקתי אותה בפה נשיקה יבשה וזה גרם לה להתעורר.
"בוקר טוב!" אמרתי כשפקחה עיניים.
"בוקר מושלם!" היא נישקה אותי והתחלנו להתארגן לבית הספר.
נסענו במכונית האדומה בלי הגג שלה והגענו לאחר 25 דקות. היא החנתה בחניה של התיכון ונכנסנו לבית הספר בסטייל.
"אמה!" ריאן נישק אותי על הלחי וכבר הרגשתי רע.
לא ידעתי איך להכיל את זה שאני בוגדת בשני אנשים, גם בריאן וגם בקארלי. ריאן ואני הלכנו אל הספסל הקבוע של שנינו והתיישבנו שם.
"נכון כמעט נגמרת השנה?" הוא שאל אותי והנהנתי מחייכת "אנחנו טסים יחד לחול בקיץ!"
"מה?" שאלתי מופתעת והוא הראה לי את הקבלה לשני כרטיסי הטיסה.
"אנחנו טסים לברצלונה!" הוא אמר ונישק אותי בלחי בעודי מופתעת.
"לכמה זמן?" שאלתי.
"לכמה שנרצה!" הוא ענה לשאלתי "את לא שמחה? את רוצה מקום אחר?"
"זה ממש לא זה.." אמרתי בכנות.
"אז מה קרה?" הוא שאל וליטף לי את הרגל.
"לא קרה כלום.. אני פשוט מופתעת!" שקרתי.
אני לא מאמינה שאני בוגדת בריאן בזמן שהוא לוקח אותי לברצלונה לסיום כיתה יב'. אני לא יכולה לשקר לו יותר.. אני חייבת להיפרד ממנו בקרוב.
הלכתי לשיעורים הראשונים שיש לי במערכת. היו לי שעתיים של ספורט בו הייתי בלי החברות שלי, הייתי לבד אז היה לי קצת זמן לעצמי לחשוב.
הגיעה ההפסקה הראשונה ויצאתי לחצר האחורית לכיוון הספסלים של 'המקובלים'. שם כל החבורה שלי יושבת. ראיתי את קארלי מחזיקה בידה הימנית מגפון. היא עמדה על אחד השולחנות פיקניק וקראה לכולם להתאחד."היי לכולם!" היא צעקה אל תוך המגפון "אני חייבת להגיד משהו לכולם! לא לשפוט ולא להגיד שום דבר כי בסופו של דבר, ממש לא אכפת לי מה אתם חושבים עליי!"
פאק, נראה לי היא יוצאת עכשיו מהארון, בשבילי... בשביל שלא תחיה בסתר ובשקרים. איזו חמודה שהיא יוצאת ככה מהארון, אין פלא שהתאהבתי בה כל כך.
"אני לסבית!" היא צעקה "כן כן, אני לסבית! לכל הגברים שאי פעם הזדיינתי איתו, אני כבר לא בשבילכם! לכו תחפשו בחורה אחרת שתזיין אתכם סתם ככה!"
שמעתי התלחשויות בחצר כשהיא דיברה. חלקם היו טובים וחלקם ממש רעים.. מצד אחד שמחה בשבילה שעכשיו כולם יודעים את זה והיא הרבה יותר משוחררת אבל מצד שני, ישפטו אותה גם אם תתעלם מזה.
"אני פאקינג לסבית!" היא התחילה לשיר בקולי קולות במגפון וכולם צילמו אותה וצחקו עליה "לכו תזדיינו בנים כי אני פאקינג לסבית!"
YOU ARE READING
אני ואת מול כולם
Short Storyסיפור על תלמידה חדשה שמגיעה ממקום רחוק, מתחברת לילדים המקובלים, יש לה חבר חתיך ומקובל, החברה ככי טובה שלה מתאהבת בה. האם זה הדדי?