♕♜♝♛♙
"Burası çok güzel görünüyor Hwan "
Baekhyun aklındakilerden biraz uzaklaşmış eşinin onu getirdiği mükemmel, lüks yere bakarken gözünün çarptığı bedenle gerilmişti.
Üstelik o bedenle göz göze geldiğin de daha da gerilmişti.
"Gidelim buradan!"
Diye Baekhyun Hwanın kolundan çekip çıkacakken Chanyeolun masadan kalkıp yanlarına gelmesiyle gitme planları suya düşmüştü."Burada karşılaşmak ne güzel tesadüf, bende size teşekkür etmek için yemeğe çıkarmayı düşünüyordüm. ''Diye minnetle gülümserken Hwan, Baekhyunun gerginliğinin nedenin çözememişti.
Burada gerilmesi gereken kendisiydi.
"Gerek yok Bay Park. Üstelik sizde eşinizle bir yemeğin ortasındasınız biz bölmeyelim. "Diyerek teklifini geri çevirdiğinde Baekhyun masadaki kadını yeni fark ederek biraz rahatlamıştı.
"Sorun değil.Bize eşlik edin lütfen. "
.
.
.
"Baekhyun, masada eşinin elini sevecenlikle tutup Hwanla derin bir sohbete dalan Chanyeole gözlerini devirirken onu öpüp aşık olduğunu söyleyen adamın nerede olduğunu merak etmiyor değildi. Öyleki saçma düşüncelerinden sıyrılmasını sağlayan sesle masadaki dünyaya geri dönmüştü.
"Gerçekten çok güzelmişsin. Chanyeolun bah-ah- şey yani o gece karanlıkta gördüğüm halinden çok fazla. "Diye genç kadın ellerini masanın altına çekince Baekhyunun bakışları Chanyeole kaymıştı.
"Teşekkür ederim."diyerek sıkıntıdan kusacağı masadan kalkarak lavaboya gittiği de derin bir iç çekerek ayna karşısı da yüzüne bakmıştı.
"Baekhyun kendine gel,sadece bir yemek." diyerek aynaki yansımasının arkasına eklenen yansımayla bedeni kaskatı kesilmişti. O öpüşmeden sonra onunla başbaşa kalmaya korkuyordu.
"Bence bana gelmelisin..."Diyerek Chanyeol arkadan iki elini omuzuna koyup burnunu saçlarına sürtüp derin bir nefes aldığında Baekhyun onu sertçe itmişti.
"İçerde eşine ne yaptın? Gözümün önünde ona şiddet uyguladın. Gerçekten iğrençsin Chanyeol. O gecede senin yüzünden ağlıyordu değil mi? "
"Ne? Saçmalama Baekhyun. Bir kadına vurmak benim değil eşinin işi. '' diyerek arkadaşı kapalı kabin kapısına yaslandığında Baekhyunun güzelliği karşısında bu kadar zayıf kalıyor oluşuna lanet etmişti.
"Ne alaka eşimin etrafında hiç kadın yok. Üstelik eşimin bununla alakası da yok ben senden bahsediyorum. "
'Bak ben kimseye vurmuyorum. Sert olabilirim ama sınırlarımın dışına hiç çıkmadım. Şimdi sen daha fazla saçnalamadan çıkalım buradan. "
Diyerek kapıya yöneldiğinde Baekhyun onu bileğinden tutup kendine çevirmişti.
"O zaman, yani eşinle mutluysan neden beni öpüyor ve sevdiğini söylüyorsun? " demesiyle Chanyeol boş kalan eliyle onun belinden tutup aniden bedenin kendine yaslamış,dudaklarına tekrar sahip olarak kısa bir öpücük kondurmuştu.
"Bu gece gerçekten çok güzelsin meleğim. Ve bilgin olsun o değersiz çöpün bu gece bedenine dokunmasına kesinlikle izin vermeyeceğim. "Dedikten sonra onu tuvalette bir başına bırakarak çıkıp gitmişti.
Bölüm atmadığımı fark ettim az geç oldu ama uyanıklara Yarın ki karne hediyesi olsun.
Umarım sevindirici ortalamalarla bitirmişsinizdir yılı.Ve bir şey daha söyleyecektim ama unuttum.
Bu aralar çok unutkan olmuşum.
😭Şizofreni başlangıcı bile olabilir. 😂
Neyse iyi geceler, yarın bana karnelerizden haber verin hediye olarak bir sürü bölüm atayım. 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Me "Stop!"Chanbaek Texting
Short StoryChanyeol sadece aç gözlü değildi.Dünyadaki her değerli şeyi kendine isteyen evli bir adamdı. Şirketleri önce kıskacına alır sonrasında yok ederdi. Ve sıradaki hedefi o kadar kolay değildi. Kıskacındaki şirket CEO'nun eşi tüm planlarını altüst edec...