→24←

3.8K 385 62
                                    

Kocaman günaydınlar  ❤Şaşırdınız değil mi? 😂Sabah hiç bölüm atmamıştım bende şaşkınım. 😂

▓▓▓▓

WooDo
Neredesin Baekhyun?


Tanrıçam:
Ben bilmiyorum
Kafam karışık Hwan
Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım.
Bir süre beni yalnız bırak.




WooDo:
Saçmalama Baekhyun
Yalnız seni hayatta
bırakmam.
Ya başına bir şey gelirse?



Tanrıçam:
Gelmeyecektir.
Güvendeyim
Ben.
İşlerin hepsi sende
olacağı için üzgünüm.
Ve ilaçlarımı da bu
sürede almayacağım.


WooDo:
Baekhyun cidden
saçmalıyorsun.
İlaçların olmadan
acı çekiyorsun.



Tanrıçam:
Acılarım belki böyle
son bulacak Hwan.
Sadece gerçeklerle
aldatmacaları ayırt
etmem gerekiyor.



WooDo:
Hayır.
Nerede olduğunu hemen
bana söylüyorsun.
Yalnız kalmana izin
Vermiyorum.


Tanrıçam:
Ben senin esirin değilim
İstediğimi yapmakta özgürüm.
Düşünmem gereken şeyler
var diyorsam
Buna saygı göstermen gerekir.
Şimdi beni ne olursa olsun
Rahatsız etme.
Kendine dikkat et.







Beakhyun telefonun koltuğun köşesine attıktan sonra Jeju'da ki rezidansının içinde sakin adımlarla  cama yaklaşarak gözünü alabildiğice mavi okyanusa bakmıştı.


Kendine bile itiraf etmekten korksa bile beyni duruldukça gözlerinin önüne sadece ateşler içinde uzun bir bedenin yanışı ve kendi çığlıkları geliyordu.


Tüm bunların ne olduğunu daha tam çözemese de  Jejuyla ilgili bir kaç anı yüzünden buraya gelmişti. Ve her şeyi tamamen hatırlamadan buradan gitmeyecek, kimseyle konuşmayacaktı.


Tabi bu planı kapısı çalınmadan önceydi.

Baekhyun oda servisini çağırmadığını bilse de tedirgin olmadan kapısını açtığı hızla geri kapatmaya çalışmıştı.


"Senin burada ne işin var, git! "Diye kapıyı itip kapatmaya çalıştığında Chanyeol tam tersi kapıyı zorlamadan açık tutuyordu.


"Burada olacağını hiç düşünmezdim. Tesadüfün böylesi. "


"Sence ben bunun tesadüf olduğuna inanır mıyım? "

"Gerçekten tesadüf, iş yemeği için buradaydım ve seni lobide gördüm. Şimdi kapıyı yüzüme kapatmak yerine açsan diyorum? ''

Demesiyle Baekhyun yaptığının aptallık olduğuna karar verip kapının arkasından biraz geri çekilmişti.

"Git buradan. Yalnız kalmaya ihtiyacım var.

"Onu fark ettim. Bir kaç gündür sana ulaşamıyorum. Şirketten yine elini ayağını çekmişsin. "

"Seni ilgilendirmeyen şeyler için çok meraklısın bay Park."

"Bay Park mı oldum yine? Her neyse neden buradasın Baekhyun? "

"Bilmiyorum. Burada olmalıymışım gibi hissediyorum. Ve buradayım. "

"Ben burada büyüdüm biliyor musun, senin gibi "


"Ben burada iş dışında hiç bulunmadım Park."

"Of Baekhyun offfff ciddennn ,hadi aç şu kapıyı şuan sapık durumuna düşmüş gibiyim "


"Ben kapıyı açmamış mıydım? "
Diye Baekhyun kapalı kapıdan çekilmediğini fark ettiğinde diğer taraftan hiç duymadığı bir kahkahayla kıpkırmızı kesilmişti.

Fuck Me "Stop!"Chanbaek TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin