♥28♥M

5.6K 364 81
                                    


▓▓▓▓


Chanyeol:
Neredesin Baekhyun?
İyi misin?



Chanyeol:
Şimdiye kadar burada
olman gerekirdi.
Yolda mısın?




Chanyeol:
Sikeyim
Aklıma başka
şeyler geliyor.
Ona mı yakalandın?



.

.


Chanyeol panikle  koltuğa attığı kot ceketini ve cüzdanını alarak kapıya ulaşıp açtığında kapıya sırtını dayamış adamla rahatlamıştı.


"Neden mesajlarıma  cevap vermiyorsun?Delirdim."



Demesiyle Baekhyun sırtını duvardan ayırıp kapıda ki adama dönmüştü.



"Ne zaman benim için endişeyle evden fırlayacağını merak ettim. "Diye sırıttığında
Chanyeol aynı sinsi sırıtışla onu kendine çekip kapıyı kapatarak yan taraftaki duvara sırtını dayamıştı.



"Demek öyle. Bende  boynunda, göğsünde  ,karnında, bacaklarında bırakacağım izlerin nasıl görüneceğini merak ettim. Senin merakını giderdiysek benimkini de gidermeye ne dersin Byun? "Diye fısıltıyla karışık hırıtılı nefesleri Baekhyunun kulağını doldurduğunda
Baekhyun, onun dokunuşlarına olan açlığını yeni fark ediyordu.


Eskiden ondan bir saniye bile ayrılmazken uzun süre sözde ölümünden bile mahrum bırakılmış, tamamen kaybolmuş bir şekilde körü körüne başkasına bağlı kalmıştı.

Ama şimdi karşısında  ve onu istediğini söylerken  kabul etmeme gibi bir şansı kesinlikle olmazdı.



"Tüm bunların bitmesini beklemek istiyordum. Tatilimizde sana doya doya ama sanırım şimdi alıştırma yapabiliriz. "demesiyle ellerini Chanyeolun boynuna sarıp, bacaklarını beline doladığında Chanyeol memnun mırıltılarla başını boynuna gömerek içerdeki masaya ilermişti.




"Gerçekten seni delicesine arzuluyorum Baekhyun, kokun, saçların, nefes alış verişlerin,her şeyini özledim "diyrek santimleri yok ederek  boynuna kısa öpücükler bırakırken Baekhyun da aynı şekilde dudaklarının ulaştığı yerlerde yeni adamı keşfediyordu.




"Tadın değişmiş. "Diye Baekhyun  boynuna dişlerini geçirip diliyle okşadığında Chanyeol kasılarak kucağındaki adamı masaya bırakmıştı.


"Beni tahrik etmek için hiçbir şey yapmana gerek yok ruhum. "Diyerek Baekhyunun üst kısmını kapatan kıyafetleri indirip yere attığında Baekhyun,kurumuş dudaklarını yalamıştı.

"Başkasının bana dokunmasına izin verdiğim için özür dilerim "diye başını eğdiğinde Chanyeol çenesinden nazikçe tutup yukarı kaldırdı.

"O izlerin hepsini yok edeceğim meleğim. "Diyerek karşısındaki kusursuzluğun yüzünün her yerine kısa öpückler bırakarak aşağıya kaydığında göğsündeki çıkıntıda duraksamıştı.

Diliyle kuru uçları ıslatıp hafifçe emmeye başladığında Baekhyunun elleri ensenin bulup başını geriye atmasına neden olsada Chanyeol  işine devam edip sol göğsün kahverengilerini ıslatıp sağ göğsüne geçmişti. sevdiği adamın taptığı bedeninde dolaşan elleri rahat durmayıp kendini çok az belli eden üyeye  ulaştığında aşağı yukarı okşamaya başlamıştı.



"IHımm C-Chan indir, elini hissetmiyorum."Diyerek masadaki küçük beden  sızlandığında Chanyeol yüksek sesli bir şapırtıyla dudaklarını Baekhyunun teninden ayırarak geri çekilmişti.

Fuck Me "Stop!"Chanbaek TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin