♨♨
Kocam
Hee Jin ne yaptığını
sanıyorsun?
Hee Jin
Ne yapmışım
Chanyeol?
Kocam:
Bilmiyormuş gibi konuşma.
Baekhyuna yalan
söyleyerek eline
Geçti?
Hee Jin
Hemen söyleyeceğini
Düşünmemiştim.
Her neyse
Biz evliyiz Chanyeol.
Ve onlar iş yaptığımız bir şirket
Baekhyunun aile ilişkilerine
Önem verdiğini bilinen
Bir şey.Kocam:
Bizim ilişkimiz falan yok
Hee Jin
Hee Jin
Saçmalıyorsun.
Benim olduğunu unutuyorsun
Evli bir erkeğe
tav olacak değilsin.Kocam:
Bu kısmı seni ilgilendirmez.
Üstelik beni en iyi
senin anlaman gerekirdi.
O piç yüzünden şuan
aynada kendi yüzüme
Bile bakamıyorum.
Hee Jin
Ben seni böyle sevdim
Chanyeol.
Bu önemli değil.
Sen sadece Chanyeolsun.Kocam:
Değilim.
Şimdi bir daha hiçbir şekilde
Benim işlerime karışma He
Jin anladın mı?
Sakın, o piçi ortadan kaldırdıktan
Senide yok etmekten çekinmem.
.
.
"Bay Choi emrettiğiniz gibi Park Chanyeolu araştırdım. Ama geçmişine dair hiçbir şey yok. Her şey Bayan Hee Jin ile evlendikten sonra başlıyor ve kariyerinde yükseliyor. Daha önce XProm şirketinin büyümesi iiçin yolundaki bir çok şirketi iflasın eşiğine kadar getirmiş bir adam. İş dünyasında herkesin çekindiği biri. "
Hwan masaya bırakılan dosyaya göz gezdirirken kapının açılıp Baekhyunun içeri girmesiyle ona rapor veren adamına çekilmesini söyleyerek yüzündeki ciddi ifadeyi silmiş kocaman bir gülümsemeyle Baekhyuna ilerlemişti.
"Bu ziyaretini neye borçluyum hayatım? "
Hiç seni özledim ve yönetim kuruluna danışacağın bir şeyler vardı. "Demesiyle Hwan gerilmişti.
"Bu işleri bana bırakman gerektiğini söylemiştim Baekhyun. "Diyerek eşinin dudaklarına uzandığında Baekhyun kendini geri çekerek masaya, uzun zaman önce onun olan masaya oturmuştu.
"Buralardan çok uzak kaldım. Artık geri dönmek istiyorum. Kendimi daha iyi hissediyorum. Eskisi gibi halisülasyonlar yada kabuslar görmüyorum."
Dediğinde Hwan çatılı kaşlarını düzelterek karşısına oturmuştu."Buna gerek yok Baek. Ben idare ediyorum. "
"Geri dönüyorum Woo Do Hwan bu son sözüm. Şimdi benim için yönetim kuruluyla bir toplantı ayarlayabilir misin? " Demesiyle Hwan yumruklarını sıkarak gülümsemiş ve yerinden kalkarak Baekhyunun saçlarına bir öpücük bırakıp odadan çıkmıştı.
Sen daha çok sıkacaksın o yumrukları Hwan Efendii. 😏
Eğer bir sürüüü yorumcuk olursa bir bölüm daha gelebilir. ❤❤♨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Me "Stop!"Chanbaek Texting
Historia CortaChanyeol sadece aç gözlü değildi.Dünyadaki her değerli şeyi kendine isteyen evli bir adamdı. Şirketleri önce kıskacına alır sonrasında yok ederdi. Ve sıradaki hedefi o kadar kolay değildi. Kıskacındaki şirket CEO'nun eşi tüm planlarını altüst edec...