Objetivo eurovision euna zan ta ne Pili familia ta ne bosgarren pisuko bizilaguna oso eurofanak dianez ne etxea etorri zian potrok ukitzea. Ba hor eon ginan silloien botata kanta putamierda oik entzuten. Aguantatu beharra zeon, ze puta mierdak presentatu zian, desde luego komuna ataskatu nun ne txakurrak bota zitun kakapilakin ta ahotik bota zun txerrijanakin. Ba bi ordu luze pasa ta geo botaziok eon zian. Guk noski ez genun duroik bota, ze zertako, si total Españak direkton ridikulua iteu. Esfortzua in bazu, liburuan onaño iristeko, kontuatuko zinan ez geala oso kritikazaliak. Irabazi zuna etzeon gaizki baino beno, Urkullu zan gure gustokona. 2017 arte KRISTON SIESTA bota nun, haizeak elikatzen zun gure txakurra, Toby. Urtarrilla zan esnatu nintzanen, ta erlojua beiratzeakon derrepentian altxa nitzan ohietikan. Ohia beiratu nun ta ya armiarmasarek zitun, nik bezela. Ne begiko bekañetan nezkan makarrak, ostia pare batez kendu ta armiarmak prontokin kendu nitun. Hor geatu zan montikulua ikusi beharra zeon, ne txakurra beiratu nun ta lurren botata zeon, tentsioan aparatua jarri nion ta 0 azpitikan zekan. Ordun or hartu nun txakurran gelditzen zian zatik ta ohia bota nun como quien tira un globo. Jata hor hasi zian armiarmak berpizten eta kriston harrikada bota nien. Ne txakurrai eman nion debai ta tentsioa derrepentian iyo zitzaion estresangatik. Hor hasi zan armiarmak binaka jaten hijoputa alena. Gosez geatu zan eta frigorifikon gordeta nitun kilkerrak arpegia bota nizkion. Asetu in za orduzkeo. Beti bezela Silloilean etzan nitzan obariok ikutzea, ze beste ezer hobegoik ez nekan iteko. Ordun lehioa atea nitzan fabriken paisaia ikustea ta ne arreban pili la cantarinan geraniok beiratzea. Ordu erdi pasa nun hor ze ez nun ne etxeko panorama ikusi nahi, ne txakurra hor zeolako yast dansea jolasten. Ordun derrepentian kriston tsunamia iristen zait goiko pisu batetikan. Ni sustoz lanparakin kriston ostia hartu nitzan ta etxea gorriz margotu nun AKI puta horta jun gabe. Gero gora beiratu nun ta berriz tsunamia erori zitzaidan begitan, segurunik miopea gelditu nintzan. Oaingon geraniok beiratzeakon kriston marroiak zeuden ta nearrez jarri zian, likido sujeto oy pixkat jan nun ta ne digestio aparatua porkuloa jun zan pixkat. Lejia zaporea zun, ze ne senarrak eiten zun babarrunekin batea, gizon oy pixkat rustikoa zan.