2017 saltatu beharra dao historia tragiko hau kontatzeko. Bueno tragikoa bere puta ama, nei kriston ilusioa intzian txakur puta oy behingoz hiltzea, bazala garaia. Beste urte batez objetivo eurovision ikusten ai giñan. Berrize denak kakapila batzuk zian baño oy bai nere arreba hijaputak berriz etorri zian ne janaria lapurtzea. Aurten debai langostinok zeuden, herriko peskaderuai txorimangatuak, ta ne estrella michelin plato estrella: ''usoputa be kakanasten''. Nik bakarrik jan nun txerrijana oy, bueno ta tobyk be azken arnasen. Urte hontan ne pili familia ta ni llutuber bat hasi giñan ikusten. Denei kriston nazka ematen zigun baño eurovisioneko top-ak ikusteko earra zan kabroia. Gure twitter maitean segitu genion ta beak ni media, pixkat kabreatu nitzan baño 5 uso akatzeakin nahikua izan nun. Bueno jarraituko deu gabakin. Derrepentian jatetxe txinoko txinoa etorri zan ta gu kriston pila emozionatu giñan. Kabroia berriz akoplatu zan. ''Aloz tlez deliziaz'' ekarri zigun. Ze hostia??? txerrijana oy lehitokik behera bota genun usok intoxikatzeko ta geo kulpablia ez sentitzeko bost estaka sartuta. Txinoa (eztakiula be izena) silloien exeri zan ta usoputa eman nion probatzeko. Bere jatetxen jarriko zula esan zun baño seitun komonea jun zan ta gau guztin etzan hortik atea. Porkuloa txinoa guk bere karron zeuden mierda guztik jan genitun. Bueno kanta guztik bukau zian ta perropatada garraxika hasi zan. Ne eskoba hartu nun ta golfeko dotek eakutsi nizkien ne arrebei. Se supone txakurra berde berde jarri zala ta espumilla ateatzen hasi zitzaiola ahotikan. Joder, gu marroi guztiakin gelditu giñan, nik uste bakarrik la cantarinai importa zitzaiola por que bailarinai ta akelarre bat hasi giñan iten desperfekto horren ondon.
Bai, kabroiak urte bat iraun zun ze hezurretan zeon debai. Funeraria batea deitu genun, txinoantzat ta perropatadantzat. 356 euro graziak, karo, guk bakau diru oy baño nahiago deu frankotiradoretan gastatu ta sabanatan uso karroñero guztik akatzeko. Gañea grazia handitzeko txinoa berpiztu intzan ta bere jatetxea jun zan. Gure sorpresantzako lehiua irekita utzi genun ta berriz sartu zian demoniuan animali nazkarri oik. Aze bosnakako hostiak eman genizkien txakurran kadaberrakin. Noski, funerariai ez genion bizitza seinaleik eman berrize asi que Uolt Disneien moduz kongeladoren sartu genun gure Toby, gure txakur maitia. Nearrez geundela denak, inporta zitzaigun plantak iteko Alio, Ailo, Lullo, Alilio, Allo... bueno llutuberrai idatzi genion. Kabroiak ezer esan gabe blokeatu in zigun ta ya eztakiu ezer beataz, youtubeko kanala in genun beakin kontaktatzeko ta ni puto caso... Harrapatzen bat putaseme oy bideo bat ingoyot, NIK.