。4. Bölüm: Kiss & Nash ?。

1.9K 97 14
                                    

Duydugum ve yapmamız gereken " cesaretlilik" soruları iyice sacmalamıstı. Kabul edecekmiydim bılmiyordum. Nash ve Cam soruyu durdukları an gülmeye baslamislardı. Bende hızlıca vıdeo kaydını durdurup Cam'in elinden telefonunu aldım.

Ve soru aynen boyleydı:

Nastylover1628: Bu sizin videonuz için damgasını vuracak bir soru. Kolaysa cevaplayın sorum cesaretlik ve sunu söyluyorum birbirinizle öpüşün!

Kabul etmek gerekirse Nash yerine Cam ile öpüsmeyı tercih ederdim . Nash egoistin tekiydi . Sırf ona benim daha ünlü olduğumu göstermek için onla böyle bir iddiaya girmistim.

Sinirli bakislarla hala gülmekte olan Cameron'a telefonunu verip "Bu bir şaka olmali !" siye bağırdım

Nash gülmekten kendini toparlayıp " Fanlar.. " deyip tekrar gülmeye başladı.

Lea: Tamam tamam bunu videodan kesecek miyiz yoksa yapacak mıyız?

Cam: Bence yapin ! Daha fazla izlenme alır . İkinizinde kanalında koyulan videoların izlenme sayıları artar!

Lea: Yani insanlar teenager ların sapik günlüklerine mi bakacaklar? Bu tam bir saçmalik !!

Nash: Herneyse bunu yapacak miyiz? Cam hakli.

"Bana çok merakliysan öncedende söyleyebilirdin Nash. Ama açıkcası ben sana senin bana bayıldığın kadar bayılmiyorum." Dedim alaycı bir sesle

Nash: Beni herkes sever. Seni anliyorum.

Cam: İkinizde saçmalamayı kesin. Yapacak misiniz.

Nash: Benim için sorun değil. Senden hoşlanmadığıma göre hiçbirşey hissetmem. .Dedi bana yaklaşarak.

" Peki , sonuçta bu öpücükten hiçbir şey hissetmeyeceğim"

Cameron kaydı başlatti.

Nash: Bu soruyu sorduğunuza inanmiyorum . Siz çılgınsınız. Peki yapacak miyız? Tabiki evet . Çünkü o benim biricik sevgilim . Hahahah tabikide saka yapiyorum . Ama bu isteğinizi kırmayacağiz. Evet Leo söylemek istediğin birsey var mı ?

Lea : evet var . Birincisi, adım Leo değil Lea. İkincisi, brnim youtube kanalindaki videomuzu izlemeyi unutmayın.

Cameron 3 ten geriye sayıyordu .

Nash bana yavaşca yaklaştı ve kulağima "Beni istediğini biliyordum" diye fısıldadı . Bu söylediği ne kadar benim kıkırdamami saglasada Cameronın saymayı bittiğinde Nash'indudakları benimkilerle buluştu ...

Nash Grier ile IddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin